Опис проблеми
Діючі правила благоустрою території міста Козятина, затверджені рішенням 10 сесії 24 скликання Козятинської міської ради від 15 серпня 2003 року №150/03-МР.
Від 2003 року до Правил благоустрою території міста Козятина не вносились зміни, Правила не оновлювались. За час дії цих Правил вносились зміни до чинного законодавства, яке регулює благоустрій населених пунктів, відповідальність за порушення благоустрою.
Тому, виникає необхідність у прийняті нових правил благоустрою території міста Козятина, які будуть відповідати реаліям сьогодення.
Цілі регулювання
Проект рішення «Правила благоустрою та утримання території міста Козятина» розроблено з ціллю:
- встановлення чітких правил щодо організації прибирання, санітарної очистки, утримання в належному стані об’єктів соціальної інфраструктури;
- встановлення правил щодо організації збереження та догляду за зеленими насадженнями;
- встановлення правил щодо виконання земляних робіт;
- встановлення правил щодо утримання домашніх тварин і поводження з ними
Визначення та оцінка альтернативних способів
досягнення визначених цілей
Залишити існуючу ситуацію без змін. Ця альтернатива є неприйнятною, оскільки діючі правили благоустрою не відповідають сьогоднішнім реаліям з утримання об’єктів соціальної інфраструктури у належному стані.
Прийняття запропонованого рішення. Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики, також відповідає вимогам чинного законодавства.
Можливість досягнення визначених цілей у
разі прийняття регуляторного акта
Вплив зовнішніх факторів на дію регуляторного акта.
Позитивно на дію цього регуляторного акта може вплинути покращення екологічної ситуації у місті, у тому числі збереження та догляд за зеленими насадженнями, утримання у належному стані об’єктів торгівлі, сфери послуг, тощо, належне виконання земляних робіт та загалом санітарне утримання території міста.
На дію цього регуляторного акта негативно може вплинути недотримання мешканцями міста, суб’єктами господарювання привал благоустрою, що може призвести до погіршення санітарного стану, екологічної ситуації в місті.
Оцінка можливості впровадження та виконання вимог регуляторного акта
Для впровадження вимог такого регуляторного акта не потребується додаткових витрат з бюджету міста, оскільки здійснюватиметься в межах повноважень міської ради. Для суб’єктів господарювання впровадження цього регуляторного акта не потребує збільшення витрат, оскільки цим регуляторним актом упорядковуються правила організації та утримання об’єктів благоустрою.
Очікувані результати від прийняття регуляторного акта. Аналіз вигод та витрат
Сфера інтересів органу місцевого самоврядування
В и г о д и: Утримання в належному стані об’єктів благоустрою міста.
В и т р а т и: Процедура розробки регуляторного акта (витрати робочого часу спеціалістів, пов’язані з підготовкою регуляторного акта).
Сфера інтересів суб’єктів господарювання
В и г о д и: Визначені чіткі процедури виконання робіт з видалення зелених насаджень, з проведення земляних робіт, утримання об’єктів, санітарної очистки територій.
В и т р а т и: Незначне збільшення витрат на утримання об’єктів благоустрою.
Сфера населення міста
В и г о д и: Поліпшення екологічної ситуації, утримання в належному санітарному стані об’єктів та території міста .
В и т р а т и: Не передбачається.
Обґрунтування строку дії регуляторного акта
Строк дії регуляторного акта необмежений. У разі зміни чинного законодавства або з інших причин, в регуляторний акт можна вносити зміни та доповнення.
Показники результативності регуляторного акта
1.Кількість штрафів, отриманих за порушення правил благоустрою.
2.Кількість скарг, отриманих за неналежне утримання об’єктів благоустрою.
Заходи з відстеження результативності регуляторного акта
1. Повторне відстеження проводиться через 1 рік після набуття чинності регуляторного акта.
2. Періодичне відстеження проводиться раз на три роки після повторного відстеження результативності.
3. Для відстеження результативності регуляторного акта застосовуватимуться статистичні дані.