Перейти до головного меню Перейти до основного вмісту Перейти до нижнього колонтитула

Новини

Всього переглядів: 3

Як повідомили у Департаменті охорони здоров’я та реабілітації ОВА, наразі чат-бот закладу працює в тестовому режимі.

У меню чат-бота є:

✔️Інформація про кол-центр;

✔️Посилання на сайт закладу;

✔️Запис на прийом до лікаря;

✔️ Консультація;

✔️ Відгук про заклад та інше.

«Маємо нові напрацювання. Цей інструмент дозволить досить швидко та зручно забезпечувати наших пацієнтів надійною інформацією.  Пацієнтоорієнтованість - прерогатива нашого закладу», - відзначив директор ПРЦО Сергій Перегончук.

Чат-бот можна знайти за посиланням: https://t.me/PRCO_BOT або ввести у пошуку @RCO_BOT.

Банер - Президент України
Банер - Урядовий портал
Банер - ВР України
Банер - Урядова телефонна "Гаряча лінія"
Банер - Асоціація міст України