Як підтримувати та посилювати допитливість дитини? Як пробуджувати цікавість? Якою мотивацією послуговуватися? Саме такі питання розглядали вчителі зарубіжної літератури 3 листопада в залі засідань КЦПРПП під час роботи круглого столу з теми «Як мотивувати дитину до навчання? Навчання через подив та зацікавленість».
Шеремет Світлана, консультант Центру, презентувала методичні матеріали, що розкривають нові ролі сучасного вчителя в освітньому процесі щодо забезпечення гармонійного розвитку дитини відповідно до її вікових та індивідуальних особливостей і потреб, щодо формування загальнолюдських цінностей, розвитку самостійності, творчості, допитливості учнів.
Цікавим та змістовним був виступ Шмагель І.В., учителя зарубіжної літератури Ліцею № 2, яка презентувала власні ідеї, напрацювання з підтримки та посилення вродженої допитливості дитини, а також запропонувала педагогам стати учасниками фрагменту уроку літератури, де є поштовх, стимул та мотивація до дій.