Одна з головних цілей Мінцифри - надати кожному українцю можливість впливати на якість держпослуг. Саме для цього запустили першу всеукраїнську оцінку якості адмінпослуг.
Таємні відвідувачі - спеціально підготовлені люди, що за грошову винагороду отримують адмінпослуги у ролі клієнтів. Такі собі «ревізори» відвідують Центр, щоб оцінити сервіс за конкретними показниками, фіксують свої оцінки та коментарі в звіті й викладають його на спецсайті в інтернеті разом з аудіо- та фотоматеріалами.
Для того, щоб стати одним з таємних відвідувачів, заповнюйте анкету за посиланням.
- Ми прагнемо, щоб відвідувачі ЦНАПів відчували, що їх потреби у пріоритеті, а враження про візит — щоразу запитують і враховують, щоб було бажання повертатися ще» - зауважила начальник ЦНАП Оксана Бортняк.