Перейти до головного меню Перейти до основного вмісту Перейти до нижнього колонтитула

Новини

Всього переглядів: 14

Уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь оприлюднив детальну інструкцію про дії громадянина в разі, якщо в закладі торгівлі порушують його право на отримання інформації чи послуг державною мовою.

Як рекомендує омбудсмен,

1️⃣спершу слід спробувати владнати ситуацію на місці та попросити працівника обслуговувати державною мовою.

2️⃣ У разі відмови необхідно звернутися до керівництва закладу або на «гарячу лінію» установи: торговельної мережі, АЗС, аптеки тощо.

3️⃣Якщо і там відмовлять – зафіксувати факт відмови (за допомогою аудіо-, відео, письмового підтвердження очевидців тощо) та дані суб’єкта господарювання (назву, місцезнаходження, контакти).

Наступним кроком є подання скарги до мовного омбудсмена, це потрібно зробити впродовж шести місяців.

«Подати скаргу до Уповноваженого на поштову адресу 01001, м. Київ, провулок Музейний, 12, електронну скриньку skarha@mova-ombudsman.gov.ua або заповнити відповідну форму на сайті Уповноваженого https://mova-ombudsman.gov.ua/ У скарзі обов’язково має бути зазначено: прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання особи, викладено суть скарги, який саме суб’єкт/працівник суб’єкта, коли, за якою адресою, яким чином порушив право скаржника. Рекомендуємо також додати докази на підтвердження.

Письмова скарга повинна бути підписана заявником із зазначенням дати», – ідеться в повідомленні.

Банер - Президент України
Банер - Урядовий портал
Банер - ВР України
Банер - Урядова телефонна "Гаряча лінія"
Банер - Асоціація міст України