Перейти до головного меню Перейти до основного вмісту Перейти до нижнього колонтитула

№46 Про розподіл обов’язків між міським головою, секретарем міської ради, першим заступ та керуючим справами виконкому

Рік: 
2013

КОЗЯТИНСЬКА МІСЬКА РАДА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

11.02.2013 № 46-р

Про розподіл обов’язків між міським головою, секретарем міської ради, першим заступником міського голови та керуючим справами виконкому міської ради

Відповідно до п.п. 7, 20 ч.4 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та з метою реалізації державної політики з питань повноважень виконавчого органу міської ради у сферах соціально-економічного і культурного розвитку, бюджету, фінансів, цін, управління комунальною власністю, у галузі житлово-комунального господарства, побутового, торгівельного обслуговування, транспорту, зв’язку, будівництва архітектури, у сфері освіти, охорони здоров’я, культури, фізичної культури та спорту, регулювання земельних відносин та охорони навколишнього середовища, соціального захисту населення, оборонної роботи та адміністративно-територіального устрою міста Козятина:

1.Затвердити розподіл обов’язків між міським головою, секретарем міської ради, першим заступником міського голови та керуючим справами виконкому міської ради згідно з додатком 1.
2.Встановити, що доручення та вказівки секретаря міської ради, першого заступника міського голови та керуючого справами виконкому міської ради, видані в межах їх компетенції, є обов’язковими для виконання управліннями, відділами, службами.
3.Затвердити розподіл виконання обов’язків секретаря міської ради, першого заступника міського голови та керуючого справами виконкому міської ради у разі їх відсутності згідно додатком 2.
4.Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

Міський голова О.Гвелесіані

Додаток №1
до розпорядження міського голови
№ 46-р від 11.02.2013 року

РОЗПОДІЛ
функціональних обов’язків між міським головою, секретарем міської ради, першим заступником міського голови та керуючим справами виконавчого комітету міської ради

1. Міський голова
Гвелесіані О.Г.
1.1.Відповідно до ст..12,ч.1,ст..42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (далі – Закон) міський голова є головною посадовою особою територіальної громади міста, очолює раду та її виконавчий комітет, головує на їх засіданнях.
1.2.Міський голова:
1.2.1.Забезпечує здійснення у межах наданих Законом повноважень органів виконавчої влади на території міста Козятина, додержання Конституції та законів України, виконання актів Президента України та відповідних органів виконавчої влади;
1.2.2.Організовує в межах, визначених Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні ”, роботу міської ради та її виконавчого комітету;
1.2.3.Підписує рішення ради та її виконавчого комітету;
1.2.4.Вносить на розгляд ради пропозицію щодо кандидатури на посаду секретаря ради;
1.2.5.Вносить на розгляд ради пропозиції про кількісний і персональний склад виконавчого комітету міської ради;
1.2.6.Вносить на розгляд ради пропозиції щодо структури і штатів виконавчих органів ради, апарату ради та її виконавчого комітету;
1.2.7.Подає на затвердження кандидатури заступників та керуючого справами виконкому міської ради;
1.2.8.Зздійснює керівництво апаратом ради та її виконавчого комітету;
1.2.9.Скликає сесії ради, вносить пропозиції та формує порядок денний сесій ради;
1.2.10.Забезпечує підготовку на розгляд ради проектів програм соціально-економічного та культурного розвитку, цільових програм з інших питань самоврядування, місцевого бюджету та звіту про його виконання, рішень ради з інших питань, що належать до її відання; оприлюднює затверджені радою програми, бюджет та звіти про їх виконання;
1.2.11.Призначає на посади та звільняє з посад керівників відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста відповідно до вимог чинного законодавства України;
1.2.12.Скликає загальні збори громадян за місцем проживання;
1.2.13.Забезпечує виконання рішень місцевого референдуму, ради, її виконавчого комітету;
1.2.14.Є розпорядником бюджетних, позабюджетних цільових (у тому числі валютних) коштів, використовує їх лише за призначенням, визначеним радою;
1.2.15.Представляє територіальну громаду, раду та її виконавчий комітет у відносинах з державними органами, іншими органами місцевого самоврядування, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності, громадянами, а також у міжнародних відносинах відповідно до законодавства;
1.2.16.Звертається до суду щодо визнання незаконними актів інших органів місцевого самоврядування, місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, які обмежують права та інтереси територіальної громади, а також повноваження ради та її органів;
1.2.17.Укладає від імені територіальної громади, ради та її виконавчого комітету договори відповідно до законодавства, з питань, віднесених до виключної компетенції ради, подає їх на затвердження відповідної ради;
1.2.18.Веде особистий прийом громадян;
1.2.19.Забезпечує на території міста додержання законодавства щодо розгляду звернень громадян та їх об’єднань;
1.2.20.Здійснює інші повноваження місцевого самоврядування, визначені Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні ” та іншими законами, якщо вони не віднесені до виключних повноважень ради або не віднесені радою до відання її виконавчих органів;
1.2.22.Видає розпорядження у межах своїх повноважень.
1.2.23.Визначає основні напрями здійснення у місті державної кадрової політики;
1.2.24.Очолює цивільну оборону міста та спрямовує мобілізаційну роботу;
1.3.Несе персональну відповідальність за здійснення наданих йому законом повноважень.
1.4.При здійсненні наданих повноважень міський голова є підзвітним, підконтрольним і відповідальним перед територіальною громадою, відповідальним – перед міською радою, а з питань здійснення виконавчими органами ради повноважень органів виконавчої влади – також підконтрольним виконавчому комітету міської ради.
1.5.Не рідше одного разу на рік звітує про свою роботу перед територіальною громадою на відкритій зустрічі з громадянами. На вимогу не менше половини депутатів міської ради звітує перед радою про роботу виконавчих органів ради у будь-який визначений ними термін.
1.6.Безпосередньо спрямовує, координує та контролює діяльність всіх підрозділів міської ради та її виконавчого комітету щодо виконання покладених на них завдань;
1.7.Організовує:
- складання міського бюджету, забезпечення виконання бюджету
- ефективність використання фінансових ресурсів, капітальних вкладень.
- роботу по розробленню та реалізації міської бюджетної, податкової, цінової, інвестиційної політики, регуляторної політики та розвитку підприємництва.
- підготовку та реалізацію міських програм соціально-економічного розвитку,
- вжиття необхідних заходів по розвитку побутового, торговельного обслуговування, громадського харчування.
1.7.1.Спрямовує роботу виконавчих органів щодо залучення на договірних засадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності до участі в комплексному соціально-економічному розвитку міста, координує цю роботу
1.8.Координує та контролює діяльність:
- відділу бухгалтерського обліку та звітності;
- відділу з питань взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної роботи та режимно-секретної служби;
- відділу державної реєстрації;
- Державного адміністратора;
- фінансово - економічного управління;
- управління освіти та спорту.
1.9.Є начальником цивільної оборони міста, здійснює керівництво організацією заходів, пов’язаних з мобілізаційною підготовкою та цивільною обороною в місті в межах повноважень.
1.10.Координує взаємодію міської ради, її виконавчих органів з:
- міжрайонним відділом управління СБУ у Вінницькій області;
- районним відділом УМВС України у Вінницькій області;
- лінійним відділом на ст. Козятин Управління МВС України на Південно-Західній залізниці;
- Козятинською міжрайонною прокуратурою;
- Козятинською транспортною прокуратурою;
- Козятинським міськрайонним судом;
- Козятинською об’єднаною державною податковою інспекцією у Вінницькій області;
- Державною фінансовою інспекцією у Вінницькій області;
- Козятинським міськрайонним управлінням юстиції;
- Козятинським районним військовим комісаріатом;
- військовою частиною А-1329;
- комендатурою військових сполучень залізничної дільниці та ст. Козятин;
- службою цивільного захисту м.Козятин та Козятинського району ТУ МНС у Вінницькій області;
- Управлінням Державної казначейської служби у Козятинському районі та м. Козятині;
- Управлінням статистики у Козятинському районі;
- інспекцією з захисту прав споживачів у Вінницькій області;
- Управлінням Пенсійного фонду України в м. Козятині та Козятинському районі;
- Козятинською районною виконавчою дирекцією Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності;
- відділенням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Козятинському районі.
1.11.Очолює:
- комісію з питань боротьби зі злочинністю;
- комісію з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків та погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій та інших соціальних виплат;
- комісію з питань захисту прав дитини;
- атестаційну комісію міської ради;
- комісію з питань поновлення прав реабілітованих і встановлення статусу учасника війни;
- комісію у справах увічнення пам’яті жертв війни та політичних репресій;
- робочу групу з питань перевірки причин збитковості підприємств та стану їх розрахунків з бюджетом;
- робочу групу з координаційної роботи по встановленню на території міста місцевих податків і зборів;
- координаційну раду з питань безпечної життєдіяльності населення;

2. Секретар міської ради
ЛАЗАРЧУК А.В.

2.1.У разі відсутності міського голови виконує його обов’язки в частині організації роботи міської ради.
2.2.Секретар міської ради виконує обов’язки, які визначені частиною 3 ст. 50 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні:
2.2.1.Скликає сесії ради у випадках, передбачених частиною шостою статті 46 цього Закону; повідомляє депутатам і доводить до відома населення інформацію про час і місце проведення сесії ради, питання, які передбачається внести на розгляд ради;
2.2.2.Веде засідання ради та підписує її рішення у випадках, передбачених частиною шостою статті 46 цього Закону;

2.2.3.Організовує підготовку сесій ради, питань, що вносяться на розгляд ради;
2.2.4.Забезпечує своєчасне доведення рішень ради до виконавців і населення, організовує контроль за їх виконанням;
2.2.5.За дорученням міського голови координує діяльність постійних комісій та інших комісій ради, дає їм доручення, сприяє організації виконання їх рекомендацій;
2.2.6.Сприяє депутатам ради у здійсненні їх повноважень;
2.2.7.Організовує за дорученням ради відповідно до законодавства здійснення заходів, пов’язаних з підготовкою і проведенням референдумів та виборів до органів державної влади і місцевого самоврядування;
2.2.8.Забезпечує зберігання у відповідних органах місцевого самоврядування офіційних документів, пов’язаних з місцевим самоврядуванням міської територіальної громади, забезпечує доступ до них осіб, яким це право надано у встановленому порядку;
2.2.9.Вирішує за дорученням міського голови або міської ради інші питання, пов’язані з діяльністю ради та її органів.
2.3.Організовує взаємодію постійних комісій та інших комісій ради з виконавчими органами, контролює хід виконання депутатських запитів та наказів виборців.
2.4.Бере участь в організації загальноміських заходів, громадських слухань тощо.
2.5.Організовує підготовку та реалізацію міських соціально-гуманітарних програм.
2.6.Веде особистий прийом громадян.
2.7.Секретар ради безпосередньо підпорядкований міському голові, відповідальний перед міською радою.

2.8.Відповідає за здійснення виконавчими органами державної, міської політики у сфері :
- культури;
- сім’ї та молоді;
- захисту прав дитини;
- внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю.
2.9.Забезпечує:
- контроль за роботою закладів культури які належать територіальній громаді, організацією їх матеріально-технічного та фінансового забезпечення.
- аналіз та прогнозування розвитку суспільно-політичних процесів у місті, функціонування системи постійного моніторингу громадсько-політичних настроїв населення, висвітлення діяльності міської ради, виконавчих органів ради в місцевих ЗМІ.
2.10.Координує та контролює діяльність:
- відділу у справах сім’ї та молоді;
- соціальної служби для сім’ї, дітей та молоді;
- служби у справах дітей;
- відділу культури та туризму;
- відділу внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю
2.10.1Забезпечує контроль за роботою міського радіомовлення «Погляд».
2.11.Забезпечує взаємодію з:
- міськрайонним центром зайнятості;
- центральною районною лікарнею;
- відділковою лікарнею;
- районною санепідемстанцією;
- відділковою санепідемстанцією.
2.12.Очолює:
- координаційну раду по роботі з молоддю та неповнолітніми;
- міську координаційну раду з питань оздоровлення дітей і підлітків;
- комісію з контролю за станом спортивних споруд та інших спеціально відведених місць для проведення спортивних та культурно-видовищних заходів;
2.13.Спрямовує, координує та контролює діяльність організаційного відділу, загального відділу, юридичного відділу пов’язану з підготовкою сесій ради, засідань її комісій.

3. Перший заступник міського голови
ЛОМАЧУК О.І.

3.1.У разі відсутності міського голови виконує його обов’язки в частині керівництва виконавчими органами.
3.2.Відповідає за:
- внесення пропозицій до планів підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності з питань, пов’язаних із соціально-економічним розвитком, задоволенням потреб громадян;
- облік, використання майна, що належить до комунальної власності територіальної громади, підготовку проектів міських програм приватизації та переліку об’єктів комунальної власності, які не підлягають приватизації, забезпечує організацію виконання цих програм;
- забезпечення дотримання законодавства у сфері регулювання земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища.
3.3. Координує та контролює діяльність:
- управління праці та соціального захисту населення;
- міського територіального центру;
- відділу з питань надзвичайних ситуацій та техногенної безпеки;
- управління житлово-комунального господарства;
- КП «Будтеплосервіс»;
- КП «Відродження»;
- відділу майнових ресурсів.
3.4.Забезпечує взаємодію з:
- міським відділом земельних ресурсів;
- обласною державною земельною інспекцією;
- Козятинським структурним підрозділом КПВОО бюро технічної інвентаризації;
- регіональною державною інспекцією техногенної безпеки.
3.5.Веде особистий прийом громадян.
3.6.Очолює:
- комітет з конкурсних торгів;
- житлову комісію;
- комісію по приватизації житла;
- комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій;
- комісію щодо перевірки надання житлово-комунальних послуг, розгляду питань з їх заборгованості та надання житлових субсидій;
- комісію по обстеженню санітарно-технічного стану житлових будинків;
- міську евакуаційну комісію;
- комісію по реструктуризації заборгованості по житлово-комунальним послугам;
- комісію з контролю за розрахунками за спожиту електричну та теплову енергію;
- конкурсну комісію по відбору перевізників пасажирів автомобільним транспортом;
- комісію по контролю за роботою пасажирських перевезень та безпеки дорожнього руху;
- робочої групи з питань забезпечення дотримання чинного законодавства при здійсненні операцій з металобрухтом;
- комісію по прийому-передачі нежилих приміщень комунального майна територіальної громади міста;
- комісію для виявлення та обстеження безхазяйних нерухомих речей;
- комісію щодо проведення експертних оцінок нежитлових приміщень;
- комісію з питань призначення субсидії та адресної допомоги;
- комісію по наданню матеріальної допомоги мешканцям міста;
- комісію з питань прийому та поселення в стаціонарне відділення постійного та тимчасового проживання одиноких непрацездатних громадян, інвалідів;
- комісію по перевірці правильності перерахування пенсій окремим жителям м.Козятина;
- комісію з питань розподілу та видачі путівок інвалідам, ветеранам війни, особам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС;
- комісію з питань гуманітарної допомоги;
- комісію по перевірці знань з питань охорони праці;
- конкурсну комісію міської ради.
3.7.Відповідає за здійснення виконавчими органами державної, міської політики у сфері:
- житлово-комунального господарства,
- громадського транспорту, зв’язку,
- енергозабезпечення,
- енергозбереження,
- вирішення питань водопостачання, водовідведення,
- цивільного захисту населення та надзвичайних ситуацій
- соціального захисту населення.
3.7.1.Організовує підготовку та реалізацію міських програм з цих питань.
3.7.2.Забезпечує контроль за роботою підприємств житлово-комунального господарства, що перебувають у комунальній власності, надання ними необхідного рівня та якості послуг. Вносить та реалізує узгоджені рішення з реформування цих підприємств. Відповідає за реалізацію кадрової політики на них.
3.7.3.Забезпечує вжиття необхідних заходів щодо ліквідації наслідків екологічних катастроф, стихійного лиха, епідемій, епізоотій, пожеж, інших надзвичайних ситуацій, інформування про них населення, залучення в установленому законом порядку до цих робіт підприємств, установ та організацій, а також населення.
4. Керуючий справами виконкому
Ясний П.Г.

4.1. організовує діяльність з організаційного, аналітичного, правового, інформаційного та матеріально-технічного забезпечення діяльності міського голови, виконавчих органів міської ради;
4.1.1. підготовку матеріалів на розгляд міського голови, засідань виконкому, своєчасне доведення прийнятих розпоряджень, рішень до виконавців і населення, контроль за їх виконанням;
4.1.2. взаємодію виконавчих органів міської ради у процесі їх поточної діяльності;
4.1.3. взаємодію виконкому з підприємствами, установами, організаціями, об’єднаннями громадян, розташованими на території міста;
4.1.4. роботу із зверненнями громадян міста відповідно до чинного законодавства;
4.1.5. розроблення порядку документообігу у виконавчих органах міської ради та контроль за його дотриманням;
4.1.6. ведення Державного реєстру виборців, що проживають або перебувають на території міста;
4.1.7. навчання, перепідготовку та підвищення кваліфікації кадрів міської ради та її виконавчих органів;
4.1.8. підготовку подань про нагородження державними нагородами України, відзнаками Президента України, іншими нагородами, присвоєння звань;
4.1.9. питання містобудування та архітектури.

4.2. Координує та контролює діяльність:
- організаційного відділу;
- загального відділу;
- юридичного відділу;
-архівного відділу;
-відділу ведення Державного реєстру виборців;
-управління містобудування та архітектури.
4.3.Сприяє діяльності органів самоорганізації населення, правоохоронних органів за місцем проживання громадян
4.4.Веде особистий прийом громадян

4.5.Очолює:
-міську призовну комісію;
-комісію із соціального страхування працівників міської ради;
- міську наглядову раду;
- експертну комісію по передачі документів до архівного відділу міської ради;
- комісію по списанню матеріальних цінностей;
- комісію з питань обстеження об’єктів оренди щодо необхідності проведення ремонтно-будівельних робіт, розгляду заяв орендарів по здійсненню ними невід’ємних поліпшень орендованих приміщень;
- державну технічну комісію по прийомці в експлуатацію нежилих приміщень, які знаходяться на балансі міської ради;
- комісію по вибору земельних ділянок для будівництва (розміщення) об’єктів;
- комісії з питань сприяння проведенню Всеукраїнського перепису населення 2012 року;
- спостережну комісію;
- адміністративну комісію.

Керуючий справами виконкому П.Ясний

Додаток № 2
до розпорядження міського голови
№ 46-р від 11.02.2013 року

ВИКОНАННЯ ОБОВ’ЯЗКІВ
міського голови, секретаря ради, першого заступника міського голови, керуючого справами виконкому у разі їх відсутності

Посада Хто заміщає

Міський голова Секретар ради
Перший заступник

Секретар ради Керуючий справами

Перший заступник Міський голова

Керуючий справами Перший заступник

Керуючий справами виконкому П.Ясний

Банер - Президент України
Банер - Урядовий портал
Банер - ВР України
Банер - Урядова телефонна "Гаряча лінія"
Банер - Асоціація міст України