КОЗЯТИНСЬКА МІСЬКА РАДА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
20.09.2011__№_340-р
Про виділення коштів на ліквідацію наслідків надзвичайної ситуації
В результаті пожежі на трансформаторній підстанції ТП-27 14 липня 2011 року було припинено електропостачання до будинків по вул. Леніна 6, 8. За результатами комісійного обстеження встановлено, що для поновлення електропостачання будинків по вул. Леніна 6, 8 необхідно підвести повітряну кабельну лінію. Відповідно до довідки Козятинського РВ УМНС, пожежа на підстанції виникла внаслідок короткого замкнення кабельної лінії до багатоповерхового будинку по вул. Леніна, 8. Загальна сума відновлювальних робіт становить 17 084 грн.
Міською комісією з питань ТЕБ та НС 15.09.2011 р. встановлено, що вказана ситуація класифікується, як надзвичайна ситуація об’єктового рівня та порушено клопотання про виділення на безповоротній основі 17 084 гривень на відшкодування завданих збитків (вартості відновлювальних робіт) за рахунок видатків, передбачених на запобігання та ліквідацію надзвичайних ситуацій.
На виконання рішення міської комісії з питань ТЕБ та НС (протокол від 15.09.2011 року № 9), на підставі пунктів 5,7 Порядку фінансування робіт із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та їх наслідків, затвердженого постановою КМУ від 04.02.1999 № 140, пункту 6 Порядку використання коштів резервного фонду бюджету, затвердженого постановою КМУ від 29.03.2002 року № 415, договору із СО «Козятинські ЕМ» ПАТ «Вінницяобленерго» та акту виконаних робіт,-
1. Виділити СО «Козятинські ЕМ» ПАТ «Вінницяобленерго» на безповоротній основі кошти в сумі 17 084 (сімнадцять тисяч вісімдесят чотири) гривні 00 коп. на відшкодування витрат по відновленню електропостачання будинків по вул. Леніна 6, 8.
2. Відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради (Мордюк Н.В.) здійснити виплату коштів в сумі 17 084 (сімнадцять тисяч вісімдесят чотири) гривні 00 коп. за рахунок асигнувань по КФК 210105 КЕКВ 1134 згідно договору підряду із СО «Козятинські ЕМ» ПАТ «Вінницяобленерго» № 50 та акту виконаних робіт.
Міський голова О. Гвелесіані