Основним завданням ЦНАП є – своєчасне, повне і якісне надання адміністративних послуг населенню.
З метою забезпечення прав громадян на отримання якісних адміністративних послуг у Козятинській територіальній громаді функціонує Управління «Центр надання адміністративних послуг у м.Козятині», який результативно взаємодіє з суб'єктами надання адміністративних послуг.
Через ЦНАП відвідувачі мають можливість отримати 380 адміністративних послуг. Одним з основних принципів, на яких базується робота Центру, є доступність, зручність, своєчасне, повне та якісне надання адміністративних послуг.
Вся робота у ЦНАПі спрямована на якісне обслуговування населення за якомога коротший термін, без порушення законодавства.
Статистика обслуговування за квітень 2023 року.
Протягом квітня 2023 року через Центр надано 2 850 адміністративних послуг, а саме:
Соціальні послуги – 316;
Держгеокадастру – 103 з них: надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку (адміністратором ЦНАП у м.Козятині) – 74;
Реєстр територіальної громади – 758;
Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно – 288;
Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців – 18;
Паспортні послуги –125;
Допомоги – 20;
Посвідчення багатодітної родини – 7;
Пенсійні послуги – 517;
Дозвільні документи – 53;
Звернення громадян – 2;
є-Малятко – 2 родини (10 послуг);
Інші – 52;
Чисте місто – 11;
ДІАМ – 16;
Архітектура через ЄДССБ – 5;
Технічні засоби реабілітації – 16;
Робота старостинських округів:
Козятинський старостинський округ – 97;
Кордишівський старостинський округ – 36;
Махаринецький старостинський округ – 127;
Пиковецький старостинський округ – 43;
Сестринівський старостинський округ – 81;
Сокілецький старостинський округ – 97;
Флоріянівський старостинський округ – 52.
Надано понад 6 000 консультацій, які надаються не лише при особистому зверненні громадян, а й за допомогою засобів телефонного зв’язку. У квітні за платні послуги, з яких стягується адміністративний збір, до місцевого бюджету міста надійшло коштів на суму 141 739,58 грн, з них:
- Паспортні послуги – 71 768,20 грн.
- Витяги з ДЗК – 11 038,80 грн.
- Реєстрація речових прав на нерухоме майно – 36 830,00 грн.
- Реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців – 18 090,00 грн.
- Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи - 4 012,58 грн.