Перейти до головного меню Перейти до основного вмісту Перейти до нижнього колонтитула

Новини

Всього переглядів: 5
ЗВІТ про роботу Управління «Центр надання адміністративних послуг у м.Козятині» за І півріччя 2024 рік

У Козятинській міській територіальній громаді забезпечено ефективну роботу Управління «Центр надання адміністративних послуг у м.Козятині» (далі – ЦНАП). З метою створення максимально зручних і доступних громадянам і суб’єктам господарювання адміністративних послуг.

У І півріччі 2024 року робота ЦНАП  була спрямована на збереження та забезпечення високих стандартів обслуговування та швидкого і якісного надання адміністративних послуг.
У сучасному світі, де технологічний прогрес неспинно розвивається, Козятинська громада не залишається осторонь цифрових інновацій. Управління «Центр надання адміністративних послуг у м.Козятині» є ключовим пунктом впровадження цифрових рішень, спрямованих на поліпшення якості обслуговування громадян.

Цифровізація ЦНАПу є великим кроком у майбутнє адміністративних послуг. Цей інноваційний процес перетворює класичний центр надання адміністративних послуг у сучасний, ефективний та зручний. Крім цього, важливим кроком у напрямі розвитку електронних послуг стало ухвалення Концепції розвитку системи електронних послуг в Україні, яка визначила основні етапи формування ефективної системи надання адміністративних послуг в електронній формі та передбачає їх доступність з одного місця – Єдиного державного порталу адміністративних послуг.

ЦНАП - це насамперед комфорт та зручність, комплексний підхід до обслуговування, економія часу відвідувачів.

Адміністративні послуги

Через ЦНАП відвідувачі мають можливість отримати 480 адміністративних послуг, з них:

12 послуг - Вінницької ОДА, 291 послуга – підрозділами міської ради, 177 послуг – (ЦОВВ) центральними органами виконавчої влади, визначені розпорядженням КМУ від 16.05.2014 року №523.
Центр м.Козятина постійно збільшує перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, підвищує якість обслуговування населення, впроваджує нові інформаційні технології для спрощення процедури надання адміністративних послуг.

Нововведенням у І півріччі 2024 року стало надання нових сервісів:
- запровадили оцінку якості обслуговування відвідувачів через Чат-бот «СВОЇ»;
- запроваджено подання заяв для призначення одноразової грошової допомоги (ОГД) у разі інвалідності Захисників і Захисниць України;
- впроваджено новий сервіс – онлайн-запис до електронної черги на послуги Сервісного центру МВС, за допомогою чат-боту «СВОЇ»;
- запроваджений повний спектр послуг сервісного центру МВС;
- запроваджено вісім нових послуг соціальної сфери через Єдину інформаційну систему соціальної сфери (ЄІССС);
- запроваджено надання послуг ДРАЦС (народження, шлюб, смерть);
- запроваджено надання послуг щодо актуалізації даних військовозобов'язаних.

Персонал ЦНАП постійно підвищує та удосконалює знання щодо належної організації та надання адміністративних послуг.

За І півріччя 2024 рік працівники ЦНАП пройшли онлайн курси за тематиками:
- «Жіноче лідерство та політична участь жінок»;
- «Візуй професійно»;
- «Як взаємодіє держава: вивчай, комунікуй, змінюй»;

- «Основи антикорупції для всіх і кожного»;
- «Здорове спілкування»;
- «Цифрова безпека на персональному рівні»;
- «Кіберграм»;
- «Торгівля людьми: як захистити себе та близьких»;
- «Суспільні зміни через громадську діяльність»;
- «Впливай-викривай»;
- «Економічна грамотність громадянина».
Всі працівники ЦНАП отримали сертифікати за підписами викладачів про успішне складання завдань курсів та тестових завдань.

ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЦНАП

Реалізація розпорядження Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2017 р. № 782-р. “Про внесення змін до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 р. № 523-р” в частині інтеграції у ЦНАП послуг щодо:
- запровадження додаткового спектру послуг у сфері МВС (приймання іспиту для отримання права керування транспортними засобами та видачі посвідчення водія);
- запровадження «Єдиного вікна» ветеранів;
- інтеграція податкових послуг (присвоєння РНОКПП);
- запровадження програмного комплексу для організації процесів надання адміністративних послуг RENOME SMART;
- запровадження дистанційного сервісу «Call-центр ЦНАП» (дистанційні фахові консультації щодо надання адміністративних послуг).

Статистика обслуговування за І півріччя 2024 року

За І півріччя 2023 року через Центр надано 21 901 адміністративних послуги, а саме:

  •  Соціальні послуги  – 3 430, з них:

- через ПК «Соціальна громада» - 131: ВПО – 72, виплати – 26, догляд на непрофесійній основі – 47.
- через кабінет ПФУ – 194: пільги – 102, субсидії – 94, ЄДАРП – 91.

 Через ПК ЄІССС – 618:

  • виплати ВПО – 176;
  • допомога малозабезпеченим сім’ям – 229;
  • допомога на дітей одиноким матерям – 79;
  • допомога при усиновленні дитини – 4;
  • допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування – 9;
  • допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю – 31;
  • допомога особам, які доглядають за хворою дитиною – 4;
  • заяви про надання соціальних послуг – 206.
  • Актуалізація даних військовозобов'язаних – 1650;
  • Послуги Міністерства у справах ветеранів – 16;
  • Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку (адміністратором ЦНАП у м.Козятині) – 469;
  • онлайн витяги про нормативну грошову оцінку – 270;
  • Реєстр територіальної громади – 5 572;
  • Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно – 1 859;
  • Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців – 359;
  • Державна реєстрація громадських формувань – 4.

 

 Паспортні послуги – всього 1 196, з них:

- видача паспорта громадянина України у вигляді ID  картки (вперше) – 157;
- комплексна послуга ID-14 – 20;
- видача паспорта громадянина України у вигляді ID  картки (регламентований) – 187;
- видача паспорта громадянина України у вигляді ID  картки (терміновий) – 58;
- видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон (регламентований) – 619;
- видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон (терміновий) – 138;
- одночасне оформлення ID  картки+закордонний – 28.
 

Послуги Сервісного центру МВС – 452;
- посвідчення водія – 127;
- перереєстрація ТЗ без заміни НЗ – 205;
- перереєстрація ТЗ із заміною НЗ – 99;
- витяг про несудимість – 45.
 

Допомоги – 365;
- з фонду міського голови – 174;
- багатовартісне лікування – 61;
- з фонду депутата – 131.

 

  •  Посвідчення багатодітної родини – 102;
  •  Пенсійні послуги – 2 983;
  •  Дозвільні документи – 367;
  •  Звернення громадян – 14;
  •  є-Малятко – 16 родин (80 послуг);
  •  Подання повідомлень про пошкоджене майно – 10;
  •  Компенсація на пошкоджене майно – 5;
  •  Інші – 690;
  •  ССД – 62;
  •  Чисте місто – 63;

 

  •  ДІАМ – 61, з них:

- повідомлення про початок виконання підготовчих робіт – 0;
- подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт – 16;
- реєстрація декларації про готовність об'єкта до експлуатації за рішенням суду – 0;
- реєстрація декларації про готовність об'єкта до експлуатації за амністією – 15;
- реєстрація декларації про готовність об'єкта до експлуатації – 13;
- повідомлення про початок будівельних робіт СС1 – 8;
- декларація про готовність об'єкта СС1 – 13.

  •  Архітектура через ЄДССБ – 44 з них:

- будівельний паспорт – 14;
- містобудівні умови та обмеження – 10;
- заява на видачу адрес – 16;
- внесення змін до містобудівних умов – 2.
-  ТЗР – 102.

Робота відділу Реєстру територіальної громади

За І півріччя 2023 року Відділом надано 5 572 адміністративних послуг.
За платні послуги, з яких  стягується адміністративний збір, до місцевого бюджету міста надійшло коштів на суму 32 041,59 грн.

Зокрема, надано адміністративні послуги по:
- реєстрації місця проживання – 428;
- зняттю з реєстрації місця проживання – 223 (за заявою особи – 46, за заявою власника – 61, згідно рішення суду або смертю – 116);
- зміні назви вулиць, номерацій будинків – 608;
- видачі витягів про зареєстрованих осіб у житловому приміщенні - 88;
- видачі витягів з РТГ – 3 851.

Опрацьовано 515 запитів від виконавчих органів міської ради, суддів, нотаріусів, адвокатів, органів юстиції, поліції, міських рад, ЦНАПів та інших установ і організацій.

Робота державних реєстраторів
Державним реєстратором речових прав на нерухоме майно здійснено 1 859 реєстраційних дій на суму 315 090,00 грн.
Державним реєстратором юридичних, фізичних осіб-підприємців проведено 371 реєстраційні дії на суму 24 740,00 грн.
 

Робота старостинських округів: 
- Козятинський старостинський округ – 530;
- Кордишівський старостинський округ – 3110;
- Махаринецький старостинський округ – 694;
- Пиковецький старостинський округ – 262;
- Сестринівський старостинський округ – 500;
- Сокілецький старостинський округ – 235;
- Флоріянівський старостинський округ – 191.

Надано понад  43 000 консультацій, які надаються не лише при особистому звернені громадян, а й за допомогою засобів телефонного зв’язку.
За І півріччя за платні послуги, з яких  стягується адміністративний збір, до місцевого бюджету міста надійшло коштів на суму 1 211 707,39 грн.

Надходження за І півріччя:
1 211 707,39 грн. з них:
Паспортні послуги – 651 920,00 грн.
Витяги з ДЗК – 93 472,80 грн.
Реєстрація речових прав на нерухоме майно – 315 090,00 грн.
Реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців – 26 740,00 грн.
Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи – 32 041,59 грн.

Сервісний центр МВС – 92 494,00 грн.

Начальник Управління «ЦНАП у м.Козятині» Оксана БОРТНЯК

Банер - Президент України
Банер - Урядовий портал
Банер - ВР України
Банер - Урядова телефонна "Гаряча лінія"
Банер - Асоціація міст України