Перейти до головного меню Перейти до основного вмісту Перейти до нижнього колонтитула

Новини

Всього переглядів: 27

У складний період воєнного стану професійний портрет педагога набуває нової якості – психологічної спроможності. Порушення звичного режиму навчання, тривожне очікування повітряних сирен, турбота про рідних, невпевненість у найближчому майбутньому призводить до виснаження психіки, робить організм вразливим. Тому емоційна складова педагогічної діяльності все більше привертає до себе уваги.

03 листопада 2022 року в залі засідань управління освіти та спорту відбувся воркшоп для практичних психологів і соціальних педагогів з теми «Емоційна підтримка учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану».

Мета воркшопу: зорієнтувати педагогів на побудову нової емоційної насиченої реальності, оволодіння практичними методами і прийомами надання психологічної підтримки.

Надія Рачова, консультант Козятинського центру професійного розвитку педагогічних працівників, зазначила, що емоційна підтримка є дуже важливою для усіх учасників освітнього процесу. Адже емоційний стан та стресостійкість педагога безпосередньо впливають на емоційний стан учнів та атмосферу в класі. Саме тому освітянам вкрай важливо піклуватися про себе в часи високої невизначеності та стресогенності, віднаходити ресурси стійкості та життєвої енергії.

Присутні розглянули механізми емоційної підтримки та складові резильєнтості.

Під час роботи воркшопу працівники психологічної служби обмінялись досвідом використання технік саморегуляції, практичних методів і прийомів психологічної підтримки.

Оксана Гулькова, практичний психолог Ліцею №1, ознайомила з методиками МАК «Жив-був...», «Я прийшов», які можна використовувати при груповій роботі, індивідуальному консультуванні з учнями 10-12 років, педагогами та батьками.

Андрій Баландін, практичний психолог Ліцею №5, запропонував для використання у роботі з учнями розвивальну методику «Мої емоції», яка спрямована на прийняття та усвідомлення своїх емоцій, незалежно від їх емоційного полюсу.

Людмила Шевчук, практичний психолог Ліцею, поділилась досвідом корекційної роботи на зняття емоційного напруження.

Деякі з запропонованих вправ учасники мали змогу відпрацювати одразу на практиці, отримавши досвід використання та активізувавши власні внутрішні ресурси.

Воркшоп для практичних психологів і соціальних педагогів
Воркшоп для практичних психологів і соціальних педагогів
Воркшоп для практичних психологів і соціальних педагогів
Воркшоп для практичних психологів і соціальних педагогів
Воркшоп для практичних психологів і соціальних педагогів
Банер - Президент України
Банер - Урядовий портал
Банер - ВР України
Банер - Урядова телефонна "Гаряча лінія"
Банер - Асоціація міст України