Перейти до головного меню Перейти до основного вмісту Перейти до нижнього колонтитула

Новини

Всього переглядів: 7
У Козятинському ЦНАПі запровадили оцінку якості обслуговування відвідувачів через Чат-бот «СВОЇ»

У Козятинському ЦНАПі запровадили оцінку якості обслуговування відвідувачів через Чат-бот «СВОЇ»

Шановні жителі Козятинської територіальної громади, скористалися послугами Центру надання адміністративних послуг у місті Козятині - оцініть якість обслуговування та допоможіть зробити наступний Ваш візит ще кращим.
Пропонуємо вам оцінити рівень обслуговування у Козятинському ЦНАПі, скориставшись спеціальним QR-кодом. Для цього вам потрібно відсканувати своїм смартфоном QR-коди, які розміщенні біля кожного адміністратора та заповнити відповідну форму.

Також відгук можливо залишити через чат-бот «СВОЇ» за посиланням: https://t.me/smart_town_bot або перейти до чат-бота СВОЇ можливо за QR-кодом нижче.
В чат-боті СВОЇ вибрати: "Козятинська громада" - "Я+влада" - "е-Відгук" - "ЦНАП Козятинської ТГ" - "Оцінити роботу закладу" Важливо знати чи сподобалося вам обслуговування, чи задоволені ви сервісами, які вам пропонуються?

«Думка кожного відвідувача для нас важлива: як позитивна, так і критична. Відгуки спонукають нас виконувати професійні обов’язки ще краще» - зауважила начальник управління «ЦНАП у м.Козятині» Оксана БОРТНЯК.

«Якість роботи ЦНАП визначає рівень довіри громадян до влади, який безпосередньо залежить від того, як держава виконує свої функції, де надання адмінпослуг посідає одну з ключових позицій» наголосила міський голова Тетяна ЄРМОЛАЄВА.

У Козятинському ЦНАПі запровадили оцінку якості обслуговування відвідувачів через Чат-бот «СВОЇ»
Банер - Президент України
Банер - Урядовий портал
Банер - ВР України
Банер - Урядова телефонна "Гаряча лінія"
Банер - Асоціація міст України