Перейти до головного меню Перейти до основного вмісту Перейти до нижнього колонтитула

Новини

Всього переглядів: 2
Сторітелінг як ефективний інструмент формування комунікативної компетентності учнів

28 березня 2024 року у залі засідань Центру професійного розвитку педагогічних працівників відбувся семінар для учителів початкових класів «Сторітелінг як ефективний інструмент формування комунікативної компетентності учнів». Консультант ЦПРПП Машталір О.І. зосередила увагу присутніх на теоретичних засадах сторітелінгу, важливості ефективного впровадження технології в освітній процес.

У практичній частині заходу учасники під іншим кутом зору опрацювали знайомі вправи та техніки, такі, як хмари слів, кубики Рорі (або кубики історій), кошик історій, історії в ребусах, лепбук та розумова карта, скрайбінг та комікси, ходилки-бродилки та ін. Консультант презентувала цікаві вправи від італійського казкаря Джанні Родарі та арт-терапевтичну методику Д.Віннікотта «Каракулі», нові освітні онлайн-інструменти: генератор казок для дітей «kazka.fun» та генератор історій Story Dice.

Навчити учнів створювати власні тексти − це нелегка і клопітка робота, яка передбачає сумісну творчу співпрацю педагога й школяра. На допомогу прийде мистецтво сторітелінгу – один із найефективніших способів активізації творчості дитини.

Сторітелінг як ефективний інструмент формування комунікативної компетентності учнів
Сторітелінг як ефективний інструмент формування комунікативної компетентності учнів
Сторітелінг як ефективний інструмент формування комунікативної компетентності учнів
Банер - Президент України
Банер - Урядовий портал
Банер - ВР України
Банер - Урядова телефонна "Гаряча лінія"
Банер - Асоціація міст України