Перейти до головного меню Перейти до основного вмісту Перейти до нижнього колонтитула

Новини

Всього переглядів: 22

Професійне зростання, підвищення психолого-педагогічної культури освітян — безперервний процес.

Педагогу закладу дошкільної освіти дуже важливо постійно відчувати професійну й особистісну підтримку вихователя-методиста ЗДО, основними завданнями якого є формування інноваційного середовища, професійна взаємодія з колегами, тобто участь у колективних та групових формах методичної роботи, активізація творчого потенціалу та збагачення досвіду педагогів.

11лютого в залі засідань управління освіти та спорту відбувся семінар-практикум для вихователів-методистів ЗДО «Фахова діяльність педагогічних працівників закладу дошкільної освіти».

Консультант КУ «Козятинський Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Надія Рачова акцентувала увагу на тому, що вихователі мають свободу вибору найбільш ефективної та зручної для них моделі та форми планування як інструменту організації освітньої діяльності; мають право проявляти творчість, ініціативу, враховуючи сучасні вимоги до розвитку дітей дошкільного віку, і важливим є не використання певних форм роботи, а їх доречність для оволодіння дітьми ключовими компетентностями.

Консультант зазначила, що ефективність дошкільної освіти пов’язана з організацією освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства, просторі дитинства, який ґрунтується на принципах поваги до особистості, довіри, доброзичливості, прийнятті, діалогу, та надала рекомендації вихователям-методистам «Як перетворити колектив на команду однодумців».

У практичному блоці учасники семінару за формами самооцінювання визначили ефективність планування педагогами своєї діяльності, рівень підвищення професійної компетентності педагогічних працівників, методичного забезпечення закладу дошкільної освіти та налагодження співпраці між учасниками освітнього процесу.

Вихователі-методисти у позитивній атмосфері окреслили ключові меседжі:

  • сприяння вдосконаленню інформаційно-цифрової компетентності педагогічних працівників;
  • організація методичного супроводу виявлення, вивчення, узагальнення та впровадження перспективного педагогічного досвіду;
  • сприяння безперервній професійній освіті педагогів ЗДО.

«Хто стоїть на місці, той відстає… А хто не хоче відставати, мусить рухатися вперед, і не зупинятися, досягнувши вершини, а підійматися вище». У цьому й полягає місія сучасного педагога.

Шляхи зростання фахової майстерності педагогів закладів дошкільної освіти в умовах інноваційного освітнього середовища
Шляхи зростання фахової майстерності педагогів закладів дошкільної освіти в умовах інноваційного освітнього середовища
Шляхи зростання фахової майстерності педагогів закладів дошкільної освіти в умовах інноваційного освітнього середовища
Шляхи зростання фахової майстерності педагогів закладів дошкільної освіти в умовах інноваційного освітнього середовища
Шляхи зростання фахової майстерності педагогів закладів дошкільної освіти в умовах інноваційного освітнього середовища
Шляхи зростання фахової майстерності педагогів закладів дошкільної освіти в умовах інноваційного освітнього середовища
Шляхи зростання фахової майстерності педагогів закладів дошкільної освіти в умовах інноваційного освітнього середовища
Шляхи зростання фахової майстерності педагогів закладів дошкільної освіти в умовах інноваційного освітнього середовища
Шляхи зростання фахової майстерності педагогів закладів дошкільної освіти в умовах інноваційного освітнього середовища
Шляхи зростання фахової майстерності педагогів закладів дошкільної освіти в умовах інноваційного освітнього середовища
Шляхи зростання фахової майстерності педагогів закладів дошкільної освіти в умовах інноваційного освітнього середовища
Шляхи зростання фахової майстерності педагогів закладів дошкільної освіти в умовах інноваційного освітнього середовища
Банер - Президент України
Банер - Урядовий портал
Банер - ВР України
Банер - Урядова телефонна "Гаряча лінія"
Банер - Асоціація міст України