Перейти до головного меню Перейти до основного вмісту Перейти до нижнього колонтитула

Новини

Всього переглядів: 66

Питання інтеграції дітей з особливими освітніми потребами у освітній простір є надзвичайно актуальним, особливо у контексті тих змін, які на сьогодні відбуваються в освіті.

За останні роки у закладах освіти широко поширилося поняття «інклюзія», тобто створення такого освітнього середовища, яке б відповідало потребам і можливостям кожної дитини, незалежно від особливостей її психофізичного розвитку. Закон України «Про освіту» гарантує кожному рівні умови доступу до освіти та забезпечує батькам право обирати заклад освіти, програму, вид та форму здобуття освіти власними дітьми. За заявою батьків заклади освіти зобов’язані створити інклюзивні класи та групи в обов’язковому порядку.

У Козятинській міській територіальній громаді у 2021-2022 н.р. 30 учням шкіл (24 класи) та 19 вихованцям дитячих садочків (12 груп) з особливими освітніми потребами забезпечено постійну підтримку під час освітнього процесу:

- Комунальний навчальний заклад «Спеціалізована школа І-ІІІ ст. №1 ім.Т.Г.Шевченка Козятинської міської ради Вінницької області» - 3 класи 4 учні;

- Комунальний навчальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №2 Козятинської міської ради Вінницької області» - 3 класи 3 учні;

- Комунальний навчальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №3 Козятинської міської ради Вінницької області» - 2 класи 2 учні;

- Опорний комунальний заклад «Ліцей Козятинської міської ради Вінницької області» - 7 класів 9 учнів;

- Комунальний заклад «Кордишівська гімназія Козятинської міської ради Вінницької області» - 1 клас 2 учні;

- Комунальний заклад «Флоріанівська гімназія Козятинської міської ради Вінницької області» - 1 група 3 вихованці; 2 класи 3 учні;

- Комунальний заклад «Сестринівська гімназія Козятинської міської ради Вінницької області» - 1 група 1вихованець; 2 класи 3 учні;

- Загальноосвітній навчально-виховний комплекс І-ІІІ ступенів «Школа-гімназія-дитячий садок» ім. В.Підгорбунського – 4 класи 4 учні;

- Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад №1» - 3 групи 5 вихованців;

- Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад №2» - 4 групи 5 вихованців;

- Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад №3» - 1 група 2 вихованці;

- Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад №5» - 1 груп 1 вихованець;

- Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад №6» - 1 група 2 вихованці.

Підтримку, з урахуванням виявлених у здобувача освіти особливих освітніх потреб, організовано на підставі висновку, складеного фахівцями Інклюзивно-ресурсного центру.

Безумовною умовою створення інклюзивного середовища є підготовлений персонал, батьки та інші активні партнери - учасники процесу впровадження інклюзії в освіті. І не менш важливою умовою є наявність достатнього фінансування. Так, для забезпечення інклюзивного навчання надійшла. субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у розмірі 1555074 тисяч гривень, яка була направлена на оплату праці працівників 473427 тисяч гривень, оплату за надання корекційно-розвиткових послуг – 89144 тисяч гривень та придбання засобів корекції для ресурсних кімнат 35 тисяч гривень.

Організація освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами
Організація освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами
Організація освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами
Банер - Президент України
Банер - Урядовий портал
Банер - ВР України
Банер - Урядова телефонна "Гаряча лінія"
Банер - Асоціація міст України