МЕТОДИЧНІ ОРІЄНТИРИ ВЧИТЕЛЯ НУШ
Сучасний педагог — це фактично наставник, який вміє організувати процес пізнання учнів. Учитель керує освітнім процесом, забезпечуючи гармонійний розвиток дитини відповідно до її вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб, формуючи загальнолюдські цінності, підтримуючи життєвий оптимізм, розвиваючи самостійність, творчість та допитливість учнів. Важливо допомогти дитині поставити правильні специфічні запитання, вибрати правильні інструменти для дослідження, пошуку інформації, допомогти їй навчитися відсіювати отримувану інформацію, відділяти випадкове від закономірного, фальшиве від справжнього.
Закони фізики не змінюються але змінюється час, в якому живуть діти, змінюються технології. Тому сучасне викладання предмету – виклик сьогодення. Ключову роль у фундаментальних змінах в освітній діяльності відіграють вчителі. Саме від їхньої активної і творчої позиції залежить успіх концепції Нової української школи.
30 жовтня в приміщенні КУ КЦПРПП консультант О.Барська разом з вчителями фізики обговорили передумови оновлення методичної системи учителя згідно концепції Нової української школи, нові підходи та цінності у викладанні предмету, сучасні методи навчання, нові ролі сучасного педагога та особливості дітей нового покоління. Вчителі пройшли анкетування щодо здатності до саморозвитку і готовності до самопізнання та самовдосконалення. Олена Барська проаналізувала уміння та навички, які є найпроблематичнішими для сучасного вчителя, особливо для педагога з великим досвідом.