Перейти до головного меню Перейти до основного вмісту Перейти до нижнього колонтитула

Новини

Всього переглядів: 104

Увага!

Для обліку евакуйованих з територій, де відбуваються бойові дії необхідно:
- звернутися до старости села (уповноваженої особи), до ЦНАП;
- подати документи, які засвідчують особу (паспорт, код, свідоцтво народження дитини);
- номер телефону.

Старости або ЦНАП:
- проводять реєстрацію особи в окремому журналі (обов’язково реєстрація і фактичне проживання);
- з’ясовують потребу (продукти харчування, одяг, медикаменти, тощо);
- з’ясовують, які види адресних державних допомог отримували за місцем проживання;
- надають необхідну інформацію де можна отримати медичну допомогу, де стати на військовий облік, куди звернутися для працевлаштування або статусу безробітного.

Порядок оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи

У період дії воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. No 64 “Про введення воєнного стану в Україні”, внутрішньо переміщена особа для отримання довідки може звернутися до уповноваженої особи виконавчого органу сільської, селищної, міської ради або центру надання адміністративних послуг.
Уповноважена особа територіальної громади / центру надання адміністративних послуг приймає рішення та видає довідку внутрішньо переміщеній особі і реєструє заяву з формуванням електронної справи з використанням інформаційних систем.

За рішенням Кабінету Міністрів України може встановлюватись компенсація витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб, які перемістилися під час дії воєнного стану і не отримують щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, зокрема на оплату житлово- комунальних послуг.”

▶️Механізм отримання коштів у сумі 6500 грн в рамках єПідтримки. Допомога буде надаватися в рамках Програми «єПідтримка», затвердженої постановою КМУ «Деякі питання надання допомоги в рамках Програми «єПідтримка»» від 09.12.2021 р. No 1272, до якої і внесено відповідні зміни.
Розмір допомоги становить 6500 грн.

Надавати її будуть застрахованим особам, які працюють на умовах трудового договору (контракту), гіг-контракту, іншого цивільно-правового договору, на інших підставах, передбачених законом, та фізособам - підприємцям, страхувальники яких одночасно відповідають таким ознакам:
• перебувають на обліку як платники ЄСВ в окремих адміністративно-територіальних одиницях за переліком, що затверджується Кабміном за поданням ДСНС;
• подали в установленому законодавством порядку податкову звітність за IV квартал 2021 р. або річну звітність за 2021 рік;
• не є бюджетними установами, фондами загальнообов'язкового державного страхування.
Для того, щоб отримати допомогу у розмірі 6500 грн, слід діяти в тій же послідовності, що й була передбачена для отримання 1000 грн.

Отже, необхідно:
- установити мобільний додаток Порталу Дія (Дія) на електронному носії, критерії якого підтримують його використання, та пройти електронну ідентифікацію та автентифікацію;
- обрати у мобільному додатку Порталу Дія (Дія) послугу «єПідтримка«;
- відкрити поточний рахунок із спеціальним режимом використання для зарахування допомоги в одному з банків України, з яким Мінцифри уклало відповідний договір інформаційної взаємодії, та/або перевірити номер поточного рахунка (за стандартом ІВАИ) отримувача допомоги для виплати допомоги, інформація щодо якого передана банком та який наявний у мобільному додатку Порталу Дія (Дія).
-
Окрім того потрібно подати запит, який містить такі дані:
• прізвище, власне ім'я, по батькові (за наявності);
• дата народження;
• реєстраційний номер облікової картки платника податків
або серія та номер паспорта (за наявності);
• номер банківського рахунка (за стандартом ШАЛ) отримувача допомоги.

Отримувачі допомоги несуть відповідальність за достовірність інформації, поданої для отримання допомоги.
Для визначення застрахованих осіб, які мають право на допомогу, будуть використовуватися відомості, які надасть Пенсійний фонд України.
Протягом одного робочого дня з дня визначення території, на якій проводяться бойові дії, ДПС має передати Пенсійному фонду України відомості страхувальників, які перебувають на обліку як платники ЄСВ, сформовані ДПС станом на 1число місяця.
Пенсійний фонд України на підставі відомостей, що обробляються у реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування про застрахованих осіб, та на підставі інформації ДПС про страхувальників, яка поновлюється щомісяця до 10 числа, має сформувати та передати Мінцифри інформацію про застрахованих осіб, що містить актуальні відомості на дату та час її формування.

У програмі беруть участь усі банки, які підключені до єПідтримки.

Області, де наразі працюватиме послуга:
Чернігівська, Сумська, Харківська, Херсонська, Миколаївська, Запорізька, Донецька, Луганська, Житомирська, Одеська, Волинська, Київська та м. Київ.

Банер - Президент України
Банер - Урядовий портал
Банер - ВР України
Банер - Урядова телефонна "Гаряча лінія"
Банер - Асоціація міст України