18 липня цього року компанія АТ «Вінницягаз» перейшла під державне управління Групи Нафтогаз.
Для забезпечення своєчасного обліку природного газу всіх споживачів переведено на сервіси Газопостачальної компанії «Нафтогаз України».
❗️ Показання газового лічильника слід передавати з 1 по 5 число щомісяця за допомогою сервісів Газопостачальної компанії «Нафтогаз України»:
▪️ в особистому кабінеті my.gas.ua;
▪️ через чатботи GASUA у Viber , Telegram та Messenger Facebook;
▪️ SMS-повідомленням на номер 4647.
❌Наголошуємо: будь-які інші платформи обліку не є коректними та працювати не будуть!
Споживачів, які тимчасово не користуються газом, просимо продублювати попередньо передані показання.
Вчасно передані показання лічильника – це запорука коректних нарахувань у платіжках.
Тариф, особовий рахунок та реквізити для оплати послуги розподілу газу для клієнтів АТ «Вінницягаз» наразі залишаються незмінними.
За послугу розподілу природного газу потрібно сплачувати до 20 числа місяця, в якому отримуєте послугу. Тобто, за липень до 20 липня.
Розрахуватись можна в будь-який зручний спосіб:
- через системи онлайн-платежів Portmone.com, iPay.ua та ін.;
- онлайн за допомогою додатків "Приват24" і "Ощад24/7" та ін.;
- у касах банків;
- у відділеннях Укрпошти;
- в терміналах самообслуговування.
Друковані платіжки з даними по вашому особовому рахунку, як і раніше, будуть надходити щомісяця. Квитанція буде вдосконалена. У файлі буде міститись додаткова корисна інформація щодо посилань на актуальні офіційні ресурси, номери Контакт-центру та способи передачі показань.
Клієнтську підтримку споживачам надаватимуть оператори Контакт-центру ГК «Нафтогаз України» з 08:00 до 19:00 за номерами:
📞066-300-2-888 (Vodafone);
📞098-300-2-888 (Kyivstar);
📞093-300-2-888 (Lifecell);
📞057-708-01-87 (Укртелеком);
📞056-747-36-35 (Укртелеком).