Перейти до головного меню Перейти до основного вмісту Перейти до нижнього колонтитула

Новини

Всього переглядів: 20

Сьогодні кожний дошкільний заклад намагається бути по-справжньому відкритим, повернутим обличчям до родини.

Вихователі ДНЗ Козятинської територіальної громади намагаються пробудити в кожній дитині джерело творчої активності, щоб кожний відчув себе дослідником і мудрим мислителем, організувати так життєдіяльність ДНЗ, щоб перед дошкільнятами відкривався чудовий світ казки і фантазії.

У Козятинській міській територіальній громаді 91 педагогічних працівників виховують 1015 дітей у дошкільних закладах №1, №2 (по 9 груп), №3 - 5, № 4,5,6 (по 6 груп), у дошкільних підрозділах Махаринецької, Пиковецької, Флоріанівської, Сестринівської гімназій - по 1 групі, Кордишівської, гімназії №6 – по 2 групи, ЗНВК І-ІІІ ступенів «Школа-дитячий садок» №9 - 1 група короткотривалого перебування, у ЗНВК І-ІІІ ступенів «Школа-дитячий садок-гімназія» ім. В.Підгорбунського - 3 групи.

Метою дошкільної освіти є сприяння розвитку якості освіти через усебічний розвиток дитини, зокрема компетентностей, необхідних для навчання впродовж життя та становлення педагога-фасилітатора, який прагне відійти від педагогіки копіювання, шаблонування, практики однієї правильної відповіді та нав’язування свого бачення дитині. Завдяки чіткому визначенню завдань досягнуто значних успіхів у роботі з дітьми, впроваджуються  в навчально-виховний процес новітні технології, ефективні методи і прийоми, перспективний досвід педагогів України.

Предмет невсипної уваги працівників ЗДО – збереження і зміцнення здоров’я малят. Ранок в дитячих садках починається з ранкової гімнастики, що дає дітям заряд бадьорості та гарного настрою на весь день. Щодня проводяться фізкультурні заняття, проводяться спортивні змагання, свята. Завдяки співпраці з батьками змінюються умови для успішного розгортання освітнього процесу: оформлення тематичних куточків, озеленення майданчиків, виготовлення атрибутики, дизайн групових кімнат. Звичним стало проведення в дошкільних закладах днів відкритих дверей, родинних свят, вистав з залученням батьків, спортивних розваг «Тато мама, я – спортивна сім’я», виставок поробок, фотовиставок.

Сьогодні особливого значення набуває ширше використання альтернативних освітніх технологій дошкільної освіти, впровадження у роботу дошкільних навчальних закладів авторських методик, педагогічних ідей, що розкривають проблеми роботи ЗДО на засадах особистісно-орієнтованого розвитку дітей та наступності між дошкіллям та початковою школою.

Тому інноваційна діяльність у роботі ДНЗ та дошкільних підрозділів закладів громади - вимога часу, яка спрямована на забезпечення адекватності освітнього процесу та його результатів до сучасних вимог суспільства. Інноваційна діяльність стала стимулюючим чинником у розвитку закладів дошкільної освіти. Варіативність і різноманітність змісту, методів і прийомів навчання і виховання дошкільнят вимагає об'єднання зусиль педагогів, аби докорінно змінити власне підходи до роботи з дітьми, переорієнтувати кожного працівника на те, щоб у центрі уваги незмінно перебувала дитина.

Педагогічні колективи ДНЗ №1, №3 працюють над поглибленим вивченням та впровадженням у практику роботи інноваційної технології «Театр фізичного виховання» М. Єфименка. Ефективність фізичного виховання забезпечується комплексним використанням традиційних засобів фізичного виховання та інноваційних форм.

Науково – методичною проблемою педколективів ЗДО №1, №4, №2, №3, дошкільних підрозділів гімназій є розвиток творчих здібностей дошкільників у музичній, образотворчій, мовленнєве – комунікативній діяльності. ЗДО №2 ставлять за мету поглиблення художньо-естетичного розвитку вихованців, використовуючи авторську програму Л. Шульги «Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку засобами малювання».  Діти зображають навколишнє тільки після емоційних зустрічей з ним у процесі спостереження, розгляду картин, слухання музики, читання, розповідання.

У роботі з дошкільнятами в ЗДО №2, №4 музичними керівниками з 2009 року  використовуються елементи концепції музичного виховання німецького композитора Карла Орфа. Ігри з інструментами К. Орфа вдосконалюють навички, набуті в роботі з мовленнєвими вправами, розвивають почуття ансамблю, вчать розрізняти звучання інструментів за тембром.

Вихователів ДНЗ № 2, ДНЗ №1, дошкільного підрозділу ЗНВК І-ІІІ ступенів «Школа-дитячий садок-гімназія» ім. В. Підгорбунського зацікавила технологія Гавриш Н.В. «Мовленнєвий розвиток дошкільників», мета якої мовленнєва компетентність дошкільників (розвиток мовлення, навчання мови, мовленнєве виховання) як однієї з основних базисних характеристик особистості. Запровадження технології розпочали зі збору літературного матеріалу для проведення вікторин, літературно-художнього матеріалу для ознайомлення з прислів’ями, приказками, фразеологізмами, оформили мовотворчі літературні ігри. Як результат роботи, дошкільники ознайомлені з основними правилами мовленнєвого етикету, уміють переказувати тексти , у них розвинуті мовні здібності, мовне чуття. У ДНЗ №5 впроваджується технологія Г.Тарасенко «Паросток» (милування природою), в групах створені куточки природи, де діти доглядають і спостерігають за рибками, птахами, досліджують і експериментують з рослинами, неживою природою, оформлені екологічні стежини, тематичні альбоми; в ДНЗ №6 - спадщина В. Сухомлинського (уроки мислення, які проводять вихователі з дітьми, сприяють розумовому, мовленнєвому, духовному розвитку дошкільнят і вихованню в них ціннісного ставлення до природи; в ДНЗ №1 - технологія І.Стеценко «Логіки світу», метою якої є розвиток творчого мислення й інтелектуальних здібностей дітей шляхом розв'язання оригінальних математичних задач, вміння орієнтуватися в просторі, виконувати завдання з математичної логіки, конструювання, комбінаторики, завдання, що сприяють естетичному вихованню та розвитку загальної культури; в ДНЗ №3 - Міжнародний проєкт соціальної та фінансової освіти дітей 3-18 років «Афлатун», метою якого є покращення роботи щодо підвищення рівня соціальних прав та фінансової освіти дітей дошкільного віку.

Педагоги змінили погляди на кінцеву мету дошкільного виховання: головне не тільки готовність дитини до школи, а й забезпечення повноцінного життя в дошкільному закладі (спілкування, пізнання навколишнього світу, гра, праця, любов до себе, до родини, до Батьківщини; розуміння, збереження та створення краси; вміння бачити та успішно вирішувати протиріччя; берегти своє життя та здоров’я; відчувати себе особистістю, яка має права на певне місце в суспільстві).

Освітній процес, як і вся діяльність педагога - це щоденна творчість та знаходження нових методів впливу на дитину. Грамотний та творчо налаштований педагог завжди знайде можливість на базі традиційних методів навчання, які роками давали йому високі показники знань дітей, знайти шляхи підвищення ефективності своєї роботи завдяки використанню новітніх технологій, досвідів та методів в роботі.

27 вересня - День працівників дошкільної освіти
27 вересня - День працівників дошкільної освіти
27 вересня - День працівників дошкільної освіти
27 вересня - День працівників дошкільної освіти
27 вересня - День працівників дошкільної освіти
27 вересня - День працівників дошкільної освіти
27 вересня - День працівників дошкільної освіти
27 вересня - День працівників дошкільної освіти
27 вересня - День працівників дошкільної освіти
27 вересня - День працівників дошкільної освіти
27 вересня - День працівників дошкільної освіти
27 вересня - День працівників дошкільної освіти
27 вересня - День працівників дошкільної освіти
27 вересня - День працівників дошкільної освіти
27 вересня - День працівників дошкільної освіти
27 вересня - День працівників дошкільної освіти
27 вересня - День працівників дошкільної освіти
27 вересня - День працівників дошкільної освіти
27 вересня - День працівників дошкільної освіти
27 вересня - День працівників дошкільної освіти
27 вересня - День працівників дошкільної освіти
27 вересня - День працівників дошкільної освіти
27 вересня - День працівників дошкільної освіти
27 вересня - День працівників дошкільної освіти
Банер - Президент України
Банер - Урядовий портал
Банер - ВР України
Банер - Урядова телефонна "Гаряча лінія"
Банер - Асоціація міст України