КОЗЯТИНСЬКА МІСЬКА РАДА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
01.03.2013 № 78-р
Про створення робочої групи для опрацювання питання створення центру надання адміністративних послуг
З метою належної організації виконання Закону “Про адміністративні послуги», доручення Президента України від 19.02.2013р. «Щодо поліпшення стану реалізації Про-грами економічних реформ на 2010-2014 роки «Заможне суспільство, конкурент-носпроможна економіка, ефективна держава», постанов КМУ від 03.01.2013р. №13 «Про затвердження Порядку ведення Єдиного державного порталу адміністративних послуг», від 30.01.2013р. №44 «Про затвердження вимог до підготовки технологічної картки адмі-ністративної послуги», від 30.01.2013р. №57 «Про затвердження Порядку ведення Реєст-ру адміністративних послуг» та Доручення голови Вінницької ОДА від 22.02.2013р. №01-1-14/1159 «Щодо організації створення центрів надання адміністративних послуг в районах та містах обласного значення Вінницької області»:
1. Створити робочу групу для опрацювання питання створення центру надання адміністративних послуг (надалі - Центр) в місті Козятині та затвердити її склад (додається).
2. Робочій групі провести детальний аналіз кількості наданих адміністративних послуг в місті у 2011-2012 роках та надати виконавчому комітету пропозиції стосовно необхідної кількості створення робочих місць адміністраторів Центру.
Термін – до 15 березня 2013 року
3. Робочій групі опрацювати питання щодо:
- визначення приміщення для розташування Центру та проведення необхідних ремонт-них робіт;
- необхідного матеріального-технічного забезпечення та можливого співфінансування створення центру та внести відповідні пропозиції виконкому міської ради.
Термін – до 15 березня 2013 року
4. Відділу економіки фінансово-економічного управління підготувати проект інформації із зазначених питань на підпис міському голові для направлення Головному управлінню економіки Вінницької ОДА.
Термін – до 02 квітня 2013 року
6. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.
Міський голова О.Гвелесіані