Перейти до головного меню Перейти до основного вмісту Перейти до нижнього колонтитула

№45 Про дотримання виконавчими органами міської ради, керівництвом комунальних підприємств Закону України Про звернення громадян

Рік: 
2013

КОЗЯТИНСЬКА МІСЬКА РАДА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

28.02.2013_ № 45

Про дотримання виконавчими органами міської ради, керівництвом комунальних підприємств вимог Закону України „Про звернення громадян" та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в 2012 році.
Заслухавши та обговоривши інформацію начальника загального відділу Нечипоренко В.І. „Про дотримання виконавчими органами міської ради, керівництвом комунальних підприємств вимог Закону України „Про звернення громадян" та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в 2012 році", виконавчий комітет відмічає, що управління, відділи, служби міської ради, адміністрація комунальних підприємств створили належні умови прийому громадян, в переважній більшості забезпечили своєчасний і якісний розгляд їх пропозицій, заяв, скарг, оперативне вирішення порушених у них питань.
У 2012 році до міської ради, її виконавчих органів надійшло 9748 звернень (пропозицій, заяв, скарг) громадян, що на звернень або на 17% більше ніж у 2011 році (8063). Збільшення кількості звернень громадян в 2012 році пов’язане з перереєстрацією пільговиків у відділі персоніфікованого обліку пільгових категорій населення та проведенням у 2012 році виборів народних депутатів України до Верховної Ради України.
Із загальної кількості звернень до структурних підрозділів міської ради найчастіше громадяни зверталися до:

- управління праці та соцзахисту населення - 3766 звернень;
- управління містобудування та архітектури - 1094
- управління житлово-комунального господарства - 330
- відділу майнових ресурсів - 978
- архівного відділу - 464
- державного реєстратора - 2523
- відділу у справах сім'ї та молоді - 146
- відділу Державного реєстру виборців - 271
- юридичного відділу - 122
- управління економіки - 51
Всі ці звернення були розглянуті, авторам були надані аргументовані відповіді та у переважній більшості із них задоволені.
Значну частину із 1439 звернень (заяв), зареєстрованих через приймальню міського голови, склали заяви по земельних, житлових питаннях, про надання дозволів на розміщення об'єктів торгівлі, на будівництво, на встановлення індивідуального опалення, оформлення права власності, реєстрацію громадян тощо. На ці заяви готувалися відповідні рішення виконкому, сесії міської ради, розпорядження міського голови, у випадку відмови - надавалися письмові відповіді заявникам.
В 2012 році до міської ради надійшло 724 звернення (скарги), що на 19% менше, ніж у 2011 році, з них - 368 письмових та 356 на особистому прийомі громадян у міського голови (в 2011 році їх було відповідно 862, із них 342 письмових та 520 на особистому прийомі у міського голови).
За минулий рік на 43% (з 152 до 86) –зменшилась кількість повторних звернень, що надійшли до міської ради, на 18% (з 59 до 72) – збільшилась кількість колективних звернень.
316 скарг було направлено на виконання управлінню житлово-комунального господарства та керівництву комунального підприємства „Відродження". Це звернення з питань газифікації будинків, ремонту доріг, тротуарів, житла, функціонування мереж водопостачання, водовідведення, теплопостачання та електропостачання, тарифів на комунальні послуги. З об'єктивних причин не всі ці звернення задоволені, або не вирішені у повному обсязі.
Також, в скаргах громадянами порушувались питання житлової політики – 135 (18%) звернення, комунального господарства – 316 (43%) та питання соціального захисту населення – 102 (14%) звернень. Основу звернень з питань соціального захисту склали звернення від пенсіонерів, малозабезпечених верств населення з питань призначення матеріальної допомоги. Майже всі ці звернення вирішені позитивно.
До Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, Секретаріату Президента України та Вінницької облдержадміністрації за 2012 рік надійшло 86 звернень, які були направлені на розгляд виконавчим органам міської ради. 15 звернень надійшло від народних депутатів України, до яких зверталися громадяни міста. Всі ці звернення були розглянуті, на них надані аргументовані відповіді.
В 2012 році телефонами «Довіра» міської ради (2-21-41 та 5-37-71) практично ніхто з громадян не скористався. Громадяни міста віддають перевагу спілкуванню з керівництвом міської ради під час особистого прийому.
Керівниками структурних підрозділів міської ради щомісячно подається до загального відділу інформація про звернення громадян, які надійшли на їх адресу. Загальний відділ готував загальний аналіз звернень, що надійшли до Козятинської міської ради для Вінницької обласної державної адміністрації та Вінницької обласної ради. Питання про виконання вимог Закону України „Про звернення громадян", Указу Президента України від 07.02.08 р. № 109/2008 в «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» розглядалися на апаратних нарадах. Аналітичний матеріал по зверненнях громадян висвітлювався по міському радіомовленню „Погляд", на офіційній сторінці міської ради, в інтернеті.
Проте, в окремих підрозділах міської ради з різних причин виникали випадки затягування розгляду звернень громадян та їх вирішення, що призводило до повторних звернень громадян, звернень до органів обласного та державного рівня влади. Порушення термінів розгляду допускались управлінням житлово-комунального господарства управлінням містобудування та архітектури.
Аналіз роботи щодо розгляду звернень (пропозицій, заяв, скарг) громадян свідчить про необхідність постійної уваги з боку структурних підрозділів міської ради, керівництва комунального підприємства «Відродження» до безумовного виконання вимог Закону України „Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 в «Про першочергові заходи щодо забезпечення .реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»
Враховуючи вищевикладене, виконком міської ради
ВИРІШИВ:
1. Інформацію начальника загального відділу міської ради Нечипоренко В.І. „Про дотримання виконавчими органами міської ради, керівництвом комунальних підприємств вимог Закону України „Про звернення громадян" та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 в «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в 2012 році" взяти до відома.
2. Першому заступнику міського голови, керуючому справами виконкому та секретарю Ради постійно вживати дієвих заходів щодо упорядкування роботи із зверненнями громадян та підвищення ефективності відповідної роботи щодо забезпечення вирішення питань, які порушуються у зверненнях громадян. Забезпечувати проведення особистих прийомів громадян за затвердженими графіками.

3. Керівникам структурних підрозділів міської ради, комунального підприємства «Відродження»
3.1.Забезпечити виконання вимог Закону України, „Про звернення громадян" та відповідних указів Президента України щодо повного, об'єктивного і кваліфікованого розгляду звернень громадян, з додержанням термінів надання відповідей авторам;
3.2.Щомісячно до 5 числа, що наступає за звітним, узагальнювати та аналізувати кількість і зміст звернень громадян, подавати відповідну інформацію в загальний відділ.

4. Загальному відділу міської ради (Нечипоренко В.І.):
4.1.Періодично здійснювати перевірки стану роботи зі зверненнями громадян в управліннях, відділах міської ради, комунальних підприємствах.
4.2.Щомісячно інформувати міського голову про підсумки розгляду звернень громадян, при потребі виносити такі інформації на апаратні наради.
4.3. Щопівріччя висвітлювати інформацію про розгляд звернень громадян на офіційному сайті міської ради та ЗМІ.

5.Юридичному відділу в квітні поточного року провести додаткове вивчення з працівниками міської ради Закону України «Про звернення громадян», інших нормативних актів щодо роботи із зверненнями громадян.
6. Зняти з контролю рішення виконавчого комітету № 63 від 29.02.2012 року „Про дотримання виконавчими органами міської ради, керівництвом комунальних підприємств вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в 2011 році."
7. Контроль за виконанням рішення виконкому покласти на керуючого справами виконкому Ясного П.Г.

Міський голова О.Гвелесіані

Банер - Президент України
Банер - Урядовий портал
Банер - ВР України
Банер - Урядова телефонна "Гаряча лінія"
Банер - Асоціація міст України