Про склад комісії по вирішенню питань з надання соціальних послуг інвалідам, пенсіонерам та непрацездатним громадянам, стосовно поселення в стаціонарне відділення територіального центру та прийняття на обслуговування в відділення соціальної допомоги вдома
Керуючись пп.2 пункту „б” частини 1 ст..34 Закону України „Про місцеве самоврядування ”№ 280/97-ВР від 21.05.1997р., з метою більш ефективної роботи комісії по вирішенню питань з надання соціальних послуг інвалідам, пенсіонерам та непрацездатним громадянам, стосовно поселення в стаціонарне відділення територіального центру та прийняття на обслуговування в відділення соціальної допомоги вдома, виконком міської ради,
ВИРІШИВ :
1.Затвердити склад комісії по вирішенню питань з надання соціальних послуг інвалідам, пенсіонерам та непрацездатним громадянам, стосовно поселення в стаціонарне відділення територіального центру та прийняття на обслуговування в відділення соціальної допомоги вдома:
Ломачук Олександр Іванович – заступник міського голови –
начальник управління праці та
соціального захисту населення,
голова комісії;
Кронівець Валерій Леонідович - заступник начальника управління
праці та соціального захисту
населення, заступник голови комісії;
Гаврилюк Галина Михайлівна - директор територіального центру;
Мамчур Віта Володимирівна - юрисконсульт територіального центру;
Приболовець Таїса Олександрівна - завідувач відділення соціальної
допомоги вдома територіального
центру;
Грубеляс Ігор Петрович - голова постійної комісії з
гуманітарних питань та
соціального захисту населення
міської ради ;
Чолак Любов Тимофіївна - начальник фінансового управління
міської ради;
Дацюк Ольга Олексіївна - депутат міської ради;
Вороніна Тетяна Данилівна - начальник відділу з питань
соціального обслуговування
інвалідів, ветеранів війни та праці
2.Вважати таким, що втратило чинність рішення виконкому Козятинської міської ради №896 від 24.12.2008р.
3.Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови – начальника управління праці та соціального захисту населення Ломачука О.І.
Міський голова О.Гвелесіані