Перейти до головного меню Перейти до основного вмісту Перейти до нижнього колонтитула

№ 85 Про призначення відповідальних за протипожежний стан в міській раді

Рік: 
2016

КОЗЯТИНСЬКА МІСЬКА РАДА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

19.02.2016 № 85-р

Про призначення відповідальних за протипожежний стан в міській раді

На виконання Правил пожежної безпеки в Україні та з метою контролю та суворого дотримання протипожежних заходів в приміщеннях міської ради

1. Призначити відповідальними за протипожежний стан
- в службових приміщеннях міської ради вул. Героїв Майдану, 20 та по вул. Грушевського, 23 - Нечипоренка В.І., начальника загального відділу:
- в робочих кабінетах у службових приміщеннях по вул. Героїв Майдану, 20
№ 3 – Марченка К.В., секретаря міської ради;
№ 4 – Нудну В.М., начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності;
№ 5 – Пахольчука В.О., начальника юридичного відділу;
№ 6 – Якимову Н.І., радника міського голови;
№ 7 – Заїчко С.О., керуючого справами виконкому – начальника організаційного відділу;
№ 8 - Нечипоренка В.І., начальника загального відділу;
№ 9 – Момотюка О.Є., начальника відділу ведення Державного реєстру виборців;
№ 10 – Лукова Т.О., головного спеціаліста відділу з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю;
№ 11 – Монастирську Л.Е., головного спеціаліста по роботі ради;
№ 12, 13 - Софіюк М.В., начальника відділу майнових ресурсів
№ 14 - Паламарчука О.В., начальника відділу з питань взаємодії з ПО та ОМР;

- в робочих кабінетах у службових приміщеннях по вул. Грушевського, 23
№ 1- Іванюк Г.П., головного спеціаліста відділу міського господарства управління ЖКГ;
№ 2 – Сікалюк О.М., головного спеціаліста відділу міського господарства управління ЖКГ;
№ 3 – заступника міського голови, начальника управління ЖКГ;
№ 4 – Холковського П.А., начальника управління фінансового управління;
№ 6, 7 – Підручного Ю.М., заступника начальника фінансового управління;
№ 8 – Дацюка О.П., голову міської виборчої комісії;
№ 9 –Голубовську З.Є., начальника управління економіки, регіонального розвитку та інвестицій;
№10 – Слюсар І.Г., головного спеціаліста управління економіки, регіонального розвитку та інвестицій;
№ 11 – Акопова Г.В., головного спеціаліста управління УМА;
№ 12 - Павлова О.М., в.о. начальника УМА;
№ 5, 13, 22 – Вовкодава І.В., заступник начальника управління ЖКГ, начальника відділу міського господарства;
№ 14 – Хуторну Т.Л, головний спеціаліст відділу сім’ї та молоді;
№ 15 – Савіцького Ю.С., начальника служби у справах неповнолітніх;
№ 16 - Зарічну Л.М., начальника відділу у справах сім'ї та молоді;

- в приміщенні міського архіву , вул.Винниченка, 56 - Павлюк О.І, спеціаліст архівного відділу міської ради;
- в приміщенні центру надання адміністративних послуг, вул..Незалежності (Червоноармійська), 57 – Дулецьку В.В., начальника центру надання адміністративних послуг;
- в приміщенні міського центру соціальних служб сім’ї, дітей, молоді, вул.Незалежності (Чероноармійська),57-Слободянюк О.О. ., директор центру соціальних служб сім’ї, дітей, молоді;
- по гаражах службових легкових автомобілів міської ради – старшого водія Мирона В.Х..
2. Дане розпорядження довести до відома всіх причетних.
3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на керуючого справами виконкому – начальника організаційного відділу Заїчко С.О.

Міський голова О.Пузир

Банер - Президент України
Банер - Урядовий портал
Банер - ВР України
Банер - Урядова телефонна "Гаряча лінія"
Банер - Асоціація міст України