КОЗЯТИНСЬКА МІСЬКА РАДА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
15.02.2013 р. . №739-VI 25 сесія 6 скликання
Про Програму розвитку малого і середнього підприємництва в м. Козятині на 2013-2014 роки
Відповідно до п.22 ч.1 ст.26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” , ст. 10 Закону України „Про розвиток і державну підтримку малого і середнього підприємництва в Україні” , п. 5 розділу ІІІ Національної програми сприяння розвитку малого підприємництва в Україні, затвердженої Законом України від 21.12. 2000 року № 2157 – ІІІ, враховуючи рекомендації постійних комісій, міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Взяти до уваги звіт про виконання Програми розвитку малого підприємництва в м. Козятині на 2011-2012 роки та Затвердити Програму розвитку малого і середнього підприємництва в м. Козятині на 2013-2014 роки та Заходи щодо її реалізації (додаток 1).
2. Фінансово-економічному управлінню міської ради передбачити фінансування Заходів Програми за рахунок коштів міського бюджету.
3. Організацію виконання, звітність про хід і результати виконання Програми в цілому покласти на фінансово – економічне управління міської ради (відділ економіки).
4. Зобов’язати керівників структурних підрозділів міської ради, місцевих органів виконавчої влади, визначених відповідальними за виконання Заходів щодо реалізації Програми розвитку малого і середнього підприємництва в м. Козятині надавати письмову інформацію про хід виконання програмних заходів до відділу економіки ФЕУ міської ради протягом 5-ти днів з моменту закінчення терміну виконання заходу.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні депутатські комісії з питань роботи житлово-комунального господарства, промисловості, транспорту, зв’язку, енергетики, надзвичайних ситуацій та охорони довкілля, підприємницької діяльності (Кропива Ф.Т.), регіонального розвитку і інвестицій, торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування населення, захисту прав споживачів ( Крилова Л.А.) та постійну комісію з питань фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку (Салюк Т.О.)
Міський голова О. Гвелесіані