КОЗЯТИНСЬКА МІСЬКА РАДА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
16.02.2012 № 56-р
Про організацію бухгалтерського обліку та облікову політику виконавчого комітету Козятинської міської ради
3 метою забезпечення належного ведення бухгалтерського обліку в установі, своєчасного надання достовірної інформації користувачам фінансової звітності, з урахуванням особливостей діяльності виконавчого комітету, дотримання принципів послідовності ведення бухгалтерського обліку, методів і процедур при відображенні поточних операцій та складанні фінансової звітності. Керуючись статтею 55 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»:
1. Здійснити організаційні заходи щодо порядку ведення бухгалтерського обліку у виконавчому комітеті Козятинської міської ради , складання та подання фінансової звітності відповідно до вимог, установлених наказами Міністерства фінансів України, Державної казначейської служби України, інших міністерств та відомств, регламентуючими документами, які стосуються органів місцевого самоврядування.
2. Затвердити Положення про порядок організації бухгалтерського обліку та облікову політику у виконавчому комітеті Козятинської міської ради (додаток 1).
3. Затвердити графік документообігу виконавчого комітету (додаток 2).
4. Затвердити графік документообігу відділу бухгалтерського обліку та звітності виконавчого комітету (додаток 3).
5. При застосуванні первинних документів керівниками структурних підрозділів форми ,які не затверджені нормативно-правовими актами, вибрану довільну форму погоджувати з головним бухгалтером, що має бути підтверджено відміткою «Форму погоджено» із зазначенням дати погодження та завірено підписом головного бухгалтера.
6. Посадовим особам відділів: загального, організаційного, майнових ресурсів, з питань взаємодії з правоохоронними органами оборонної та мобілізаційної роботи, юридичного, надзвичайних ситуацій, Державного реєстру виборців; управлінням житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування; Державному адміністратору, Державному реєстратору неухильно виконувати вимоги працівників відділу бухгалтерського обліку щодо дотримання порядку оформлення первинних документів і терміну їх подання. За несвоєчасне складання первинних документів і недостовірність відображення в них даних притягати посадових осіб до дисциплінарної відповідальності.
7. Відділу бухгалтерського обліку складати та подавати бухгалтерську, фінансову та статистичну звітність в встановлені терміни та відповідно до чинного законодавства.
8. Надати комісії зі списання матеріальних цінностей повноваження щодо проведення переоцінки матеріальних цінностей протягом року.
9. Індексацію первісної вартості (відновлювальної) вартості груп необоротних активів, передбачену п.1.7 Інструкції №64, проводити за моїм рішенням згідно з висновками комісії зі списання матеріальних цінностей, щодо доцільності їх індексації. Підстава: лист Держказначейства від 17.05.2005 № 07-04/950-4121
10. Для забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку і фінансової звітності проводити інвентаризацію активів і зобов’язань відповідно до Інструкції з інвентаризації матеріальних цінностей розрахунків та інших статей балансу установи затвердженої наказом Головного Управління Державного казначейства України та Міністерства фінансів України від 30.10.1998р. №90.
11. Для здійснення контролю за використанням майна, що експлуатується керівниками виконавчих органів, які обіймають посади, за якими законодавством не передбачено укладання договору про повну матеріальну відповідальність, начальнику відділу бухгалтерського обліку Мордюк Н.В. скласти відомості закріплення цінного майна за керівниками із зазначенням переліку такого майна на конкретну дату та підпису відповідальної особи. Під час щорічної інвентаризації разом з керівниками виконавчих органів перевіряти стан закріпленого за ними майна.
12. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.
Міський голова О.Гвелесіані