КОЗЯТИНСЬКА МІСЬКА РАДА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
__26.01.2011___№ _39_
Про Козятинську міську комісію у справах альтернативної (невійськової) служби
Керуючись Законом України “Про альтернативну (невійськову) службу” та у відповідності до розпорядження голови Вінницької обласної державної адміністрації № 280 від 30 серпня 2002р., враховуючи кадрові зміни у виконавчих органах міської ради, виконком міської ради
ВИРІШИВ:
1. Утворити міську комісію у справах альтернативної (невійськової) служби у складі:
Ломачук Олександр Іванович – заступник міського голови ,
начальник управління праці та
соціального захисту населення,
голова комісії;
Колесник Валентина Петрівна – заступник директора
міськрайонного центру
зайнятості населення,
заступник голови комісії
(за згодою);
Зарічна Лідія Михайлівна - начальник управління дитячої
молодіжної та сімейної
політики, заступник голови
комісії;
Шиманська Галина Вікторівна – головний спеціаліст
управління праці та
соціального захисту
населення, відповідальний
секретар комісії;
Вітковський Броніслав Вікентійович – заступник начальника
управління освіти;
Паламарчук Олександр Васильович – начальник відділу з питань
взаємодії з правоохоронними
органами, оборонної та
мобілізаційної роботи;
Янчук Микола Іванович - Козятинський районний
військовий комісар
(за згодою);
Пеньківський Станіслав Генріхович - начальник відділу кадрів
Козятинської дирекції
залізничних перевезень
(за згодою);
Новогребелець Петро Андрійович - заступник начальника
управління житлово –
комунального господарства та
надзвичайних ситуацій
2. Комісії у своїй діяльності керуватись Положенням про міські комісії у справах альтернативної (невійськової) служби, що затверджене розпорядженням голови Вінницької обласної державної адміністрації № 280 від 30 серпня 2002 року.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови, начальника управління праці та соціального захисту населення Ломачука О. І.
4. Рішення виконкому № 186 від 18.07.2006р. вважати таким, що втратило чинність.
-
Міський голова О. Гвелесіані