КОЗЯТИНСЬКА МІСЬКА РАДА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
22.06.2012 № 258-р
Про внесення змін до розпорядження № 58 –р від 20.02.2012 року “Про черговий призов на строкову військову службу громадян призовного віку у 2012 році.
Відповідно до п.20, ч.4 ст. 42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” враховуючи Протест Козятинської міжрайонної прокуратури № 2693 від 19.06.2012 року
1. Внести зміни до п.1 розпорядження № 58-р від 20.02.2012 року “Про черговий призов на строкову військову службу громадян призовного віку у 2012 році” а саме :
Створити міську призовну комісію у складі :
Голова комісії:
Ясний - керуючий справами виконавчого комітету
Павло Генадійович міської ради
Члени комісії:
Янчук - райвійськком
Микола Іванович
Ковальчук - підлітковий лікар Козятинської ЦРЛ,
Олександра Дмитрівна
Брянський - заступника начальника Козятинського
Андрій Петрович РВ УМВС України
Вітковський - заступник начальника управління освіти,
Броніслав Вікентійович сім’ї, молоді та спорту міської ради
Шевчук - психолог Комунального навчального закладу
Людмила Володимирівна “Ліцей Козятинської міської ради”
Кудимець - начальник відділу соціальної роботи Центру
Людмила Василівна соціальної служби для сім’ї, дітей та молоді
міської ради
Олексюк - медсестра Козятинської ЦРЛ,
Зоя Петрівна секретар комісії.
У випадку відсутності з поважних причин будь-кого з основного складу міської призовної комісії затвердити резервний склад міської призовної комісії :
Голова комісії:
Паламарчук - начальник відділу з питань взаємодії з Олександр Васильович правоохоронними органами та ОМР
міської ради
Члени комісії:
Камінський - ТВО заступника райвійськкома
Євген Володимирович
Коваль - терапевт Козятинської ЦРЛ
Людмила Миколаївна
Назарук - оперуповноважений РВ УМВС
Олексій Анатолійович
Маківчук - головний спеціаліст управління освіти Леся Андріївна сім’ї, молоді та спорту міської ради
Баландін
Андрій Петрович - психолог ЗНВК № 5
Околіта - медсестра Козятинської ЦРЛ,
Наталя Юріївна секретар комісії.
Присутність всіх членів комісії під час її роботи обов’язкова.
2. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на керуючого справами виконавчого комітету Ясного П.Г.
Міський голова О.Гвелесіані