КОЗЯТИНСЬКА МІСЬКА РАДА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
29.03.2012_ № 123
Про склад комісії по поселенню
в стаціонарне відділення для постійного або тимчасового проживання
Козятинського міського територіального центру соціального обслуговування
Керуючись пп.2 пункту „б” частини 1 ст.34 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” № 280/97-ВР від 21.05.1997р., Положенням про стаціонарне відділення для постійного або тимчасового проживання Козятинського міського територіального центру соціального обслуговування, з метою більш ефективної роботи по вирішенню питань влаштування громадян похилого віку, інвалідів, хворих (з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності), які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги, в стаціонарне відділення територіального центру, виконком міської ради,
ВИРІШИВ :
1.Затвердити склад комісії по поселенню в стаціонарне відділення для постійного або тимчасового проживання Козятинського міського територіального центру соціального обслуговування:
Ломачук Олександр Іванович - перший заступник міського голови, голова комісії;
Лівшиць Ігор Йосипович - начальник управління праці та соціального захисту
населення, заступник голови комісії;
Дацюк Ольга Олексіївна - директор територіального центру,
депутат міської ради, член комісії;
Мамчур Віта Володимирівна - юрисконсульт територіального центру,
секретар комісії;
Грубеляс Ігор Петрович - лікар ЦРЛ, депутат міської ради, лікар стаціонарного
відділення член комісії, за згодою;
Холковський Павло Анатолійович - начальник фінансового управління -
начальник бюджетного відділу,
депутат міської ради, член комісії;
Вороніна Тетяна Данилівна - начальник відділу з питань соціального
обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці,
член комісії.
2.Вважати таким, що втратило чинність рішення виконкому Козятинської міської ради №147 від 24.03.2011р.
3.Контроль за виконанням даного рішення покласти на начальника управління праці та соціального захисту населення Лівшиця І.Й.
Міський голова О.Гвелесіані