КОЗЯТИНСЬКА МІСЬКА РАДА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
31.03.2016 № 117
Про створення постійно діючої комісії на прийняття, передачу та списання основних засобів, інших необоротних матеріальних активів та запасів по виконавчому комітету міської ради
Відповідно до Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” від 16 липня 1999 року № 996-ХІV(із змінами), Постанови Кабінету міністрів України “Про затвердження порядку списання об’єктів державної власності” від 08.11.2007 р. № 1317(із змінами), наказу Головного управління Держказначейства та Держкомстату “Про затвердження типових форм з обліку та списання основних засобів, що належать установам і організаціям, які утримуються за рахунок державного або місцевих бюджетів, та Інструкції з їх складання” від 02.12.1997 р. № 125/70, та керуючись п. 20 ст. 26, п. 20 ч. 4 ст. 42, п. 1 ст. 59, п. 5 ст. 60 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” виконком міської ради,
В И Р І Ш И В:
1.Створити постійно діючу комісію на 2016 рік із розгляду питань прийняття, передачі та списання основних засобів, інших необоротних матеріальних активів та запасів у складі:
Голова комісії – Заїчко Сергій Олександрович, керуючий справами виконавчого комітету міської ради – начальник організаційного відділу;
Члени комісії:
- Софіюк Марина Вікторівна, начальник відділу майнових ресурсів міської ради;
- Нудна Валентина Максимівна, начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради;
- Нечипоренко Віктор Іванович, начальник загального відділу міської ради.
- Кукуруза Юрій Миколайович, головний спеціаліст юридичного відділу міської ради.
2.Установити, що у разі потреби та/або необхідності врахування особливостей обліку (списання) майна можна залучати для участі в роботі комісії осіб з інших управлінь міської ради, а при відсутності члена комісії, особу, яка виконує її обов’язки за відповідною посадою.
3.Відповідальність за документальне оформлення прийняття, передачу та списання матеріальних цінностей із балансу виконавчого комітету міської ради покласти на комісію.
4. Відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради приймати до обробки первинні документи для відображення їх в бухгалтерському обліку.
5.Контроль за виконанням цього рішення залишаю за собою.
Міський голова О.Пузир