Перейти до головного меню Перейти до основного вмісту Перейти до нижнього колонтитула

Новини

Всього переглядів: 10

Основним завданням ЦНАП є  – своєчасне, повне і якісне надання адміністративних послуг населенню.

З метою забезпечення прав громадян на отримання якісних адміністративних послуг у Козятинській територіальній громаді функціонує Управління «Центр надання адміністративних послуг у м.Козятині», який результативно взаємодіє з суб'єктами надання адміністративних послуг.  

Через ЦНАП відвідувачі мають можливість отримати 380 адміністративних послуг. Одним з основних принципів, на яких базується робота Центру, є доступність, зручність, своєчасне, повне та якісне надання адміністративних послуг.  

Вся робота у ЦНАПі спрямована на якісне обслуговування населення за якомога коротший термін, без порушення законодавства.

Статистика обслуговування за квітень 2023 року.

Протягом квітня 2023 року через Центр надано 2 850 адміністративних послуг, а саме:

 Соціальні послуги  – 316;

 Держгеокадастру – 103 з них: надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку (адміністратором ЦНАП у м.Козятині) – 74;

 Реєстр територіальної громади – 758;

 Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно – 288;

 Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців – 18;

 Паспортні послуги –125;

 Допомоги – 20;

 Посвідчення багатодітної родини – 7;

 Пенсійні послуги – 517;

 Дозвільні документи – 53;

 Звернення громадян – 2;

 є-Малятко – 2 родини (10 послуг);

 Інші – 52;

 Чисте місто – 11;

 ДІАМ – 16;

 Архітектура через ЄДССБ – 5;

 Технічні засоби реабілітації – 16;

Робота старостинських округів: 

 Козятинський старостинський округ – 97;

 Кордишівський старостинський округ – 36;

 Махаринецький старостинський округ – 127;

 Пиковецький старостинський округ – 43;

 Сестринівський старостинський округ – 81;

 Сокілецький старостинський округ – 97;

 Флоріянівський старостинський округ – 52.

Надано понад  6 000 консультацій, які надаються не лише при особистому зверненні громадян, а й за допомогою засобів телефонного зв’язку. У квітні за платні послуги, з яких  стягується адміністративний збір, до місцевого бюджету міста надійшло коштів на суму 141 739,58 грн, з них:

- Паспортні послуги – 71 768,20 грн.

- Витяги з ДЗК – 11 038,80 грн.

- Реєстрація речових прав на нерухоме майно – 36 830,00 грн.

- Реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців – 18 090,00 грн.

- Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи - 4 012,58 грн.

Банер - Президент України
Банер - Урядовий портал
Банер - ВР України
Банер - Урядова телефонна "Гаряча лінія"
Банер - Асоціація міст України