Перейти до головного меню Перейти до основного вмісту Перейти до нижнього колонтитула

Новини

Всього переглядів: 15

Основним завданням ЦНАП є  – своєчасне, повне і якісне надання адміністративних послуг населенню.

До безперечних переваг роботи ЦНАП можна віднести:

•    спрощене й комфортне отримання громадянами адміністративних послуг,

•    протидію корупції та уникнення використання посередницьких послуг,

•    повне інформування клієнтів та відвідувачів  з будь-яких питань,

•    організацію інформаційного обміну даними між службами та повний контроль за здійсненням їх адміністрування,

•    скорочення кількості документів, що подаються замовниками в складі вхідного пакету документів.

На теперішній час в Центрі громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість отримати 380 видів послуг. У тому числі через Центр надаються платні послуги. Плата за надання адміністративних послуг зараховується до  міського бюджету та до державного бюджету.

Статистика обслуговування за I квартал 2023 року. За I квартал 2023 року через Центр надано 10 890 адміністративних послуг, а саме:

- Соціальні послуги  – 1 444;

- Держгеокадастру – 1 336;

- Реєстр територіальної громади – 2 678;

- Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно – 932;

- Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців – 148;

- Паспортні послуги –540;

- Допомоги – 141;

- Посвідчення багатодітної родини – 22;

- Пенсійні послуги – 1 390;

- Дозвільні документи – 200;

- Звернення громадян – 21;

- є-Малятко – 8 родин (40 послуг);

- Інші – 175;

- Чисте місто – 30;

- ДІАМ – 27;

- Архітектура через ЄДССБ – 13;

- Технічні засоби реабілітації – 60.

 

Робота відділу Реєстру територіальної громади

За І квартал 2023 року Відділом надано 2 678 адміністративних послуг. За платні послуги, з яких  стягується адміністративний збір, до місцевого бюджету міста надійшло коштів на суму 10 588,38 грн.

Робота державних реєстраторів

Державним реєстратором речових прав на нерухоме майно здійснено 932 реєстраційних дій на суму 111 570,00 грн. Державним реєстратором юридичних, фізичних осіб-підприємців проведено 148 реєстраційні дії на суму 23 780,00 грн.

Робота старостинських округів: 

- Козятинський старостинський округ – 281;

- Кордишівський старостинський округ – 134;

- Махаринецький старостинський округ – 374;

- Пиковецький старостинський округ – 153;

- Сестринівський старостинський округ – 315;

- Сокілецький старостинський округ – 260;

- Флоріянівський старостинський округ – 176.

Надано понад  33 000 консультацій, які надаються не лише при особистому зверненні громадян, а й за допомогою засобів телефонного зв’язку.

За I квартал за платні послуги, з яких  стягується адміністративний збір, до місцевого бюджету міста надійшло коштів на суму 456 810,18 грн.

Банер - Президент України
Банер - Урядовий портал
Банер - ВР України
Банер - Урядова телефонна "Гаряча лінія"
Банер - Асоціація міст України