Новини

Всього переглядів: 267

- Протягом 2018 року відділом державної реєстрації прийнято та розглянуто 5888  заяв щодо реєстрації речових прав на нерухомість (718 з яких надійшло через Центр надання адміністративних послуг).240 заяв подано щодо нерухомості по місту Козятину, 5648 заяв надійшли по екстериторіальності щодо нерухомості по Козятинському, Калинівському, Хмільницькому, Жмеринському, Вінницькому районах, - повідомила начальник відділу державної реєстрації міської ради Сніжана Явна під час апаратної наради.

Крім того, відділом проведено 810 реєстраційних дій  щодо юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

За словами виступаючої, зареєстровано 172 фізичних осіб-підприємців, припинено діяльність 182 фізичних осіб-підприємців. Проведено 107 змін до відомостей фізичних осіб-підприємців, та 61 зміну щодо юридичних осіб. Внесено 10 рішень щодо припинення юридичних осіб. Надано 108 витягів з Державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.    Проведено 129 реєстраційних дій по екстериторіальності.    

Таким чином, протягом 2018 року від послуг наданих Відділом державної реєстрації до бюджету міста всього надійшло: 582 470 грн.

Також Сніжана Григорівна озвучила нововведення, які стосуються подальшої роботи даного відділу. Зокрема,  про внесені зміни до Порядку акредитації суб'єктів державної реєстрації та моніторингу відповідності таких суб'єктів вимогам акредитації

Уряд скасував можливість здійснювати державну реєстрацію філіями юридичних осіб публічного права (філіям комунальних та державних підприємств), які проводили державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно в тому числі по Вінницькій області, будучи зареєстрованими в інших областях.

Також з 31 січня 2019 року набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо підлеглості релігійних організацій та процедури державної реєстрації релігійних організацій зі статусом юридичної особи», відповідно до яких документи для проведення державної реєстрації релігійних організацій подаються безпосередньо до відділів у справах релігії облдержадміністрацій, яким надано доступ до Державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань. 

З 1 січня 2019 року всі кандидати на посаду реєстраторів будуть складати професійний іспит на знання українського законодавства. Окрім кандидатів на посаду реєстраторів іспит будуть складати і ті реєстратори, які з тих, чи інших причин були відключені від доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та/або Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

 Іспит проводитеметься Міністерством юстиції України шляхом автоматизованого анонімного тестування один раз на місяць. Тестування буде складатись зі 100 запитань та триватиме 2 годити. Лише після складання іспиту та отримання відповідного сертифікату державний реєстратор зможе отримати ключі та розпочати роботу.

Від послуг наданих відділом державної реєстрації до бюджету міста всього надійшло близько 600 тисяч гривень
Від послуг наданих відділом державної реєстрації до бюджету міста всього надійшло близько 600 тисяч гривень