Новини

Всього переглядів: 39

Коментар щодо впровадження в місті Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» надає міський голова Олександр Пузир:

Реформа освітньої галузі в державі є край необхідною, так як, за старими, радянськими штамами навчати сьогодні є не тільки неефективно, але й призводить до деградації української освіти. Я цілком і повністю підтримую створення системи освіти нового покоління в рамках реалізації концепції «Нова українська школа», яка забезпечить умови для забезпечення всебічного розвитку людини та сприятиме зростанню інтелектуального, культурного, духовно-морального потенціалу українців.

Нині в місті обласного значення активно відбувається реформа освітньої галузі. Цьогоріч зміни торкнуться першокласників. 312 козятинських дітей вперше сядуть за нові парти, користуватимуться новим приладдям, дидактичними матеріалами. Класи будуть облаштовані зовсім по - іншому ніж сьогодні.

Наші школи вже отримали нову техніку (ноутбуки, плазмові телевізори), новенькі різнокольорові антисколіозні парти, яскраві килимки на загальну суму 520 тис. грн. На шкільні меблі та навчальне приладдя передбачено більше 400 тис.грн. Всього ж на обладнання 1х класів витрачено понад 1 млн. грн.

Наразі для кожного першокласника придбано конструктори LEGO, що дозволить проводити розвивальні, математичні заняття на логіку, тренуватимуть увагу та пам'ять. Все те, завдяки чому дитині буде приємно навчатись та легко освоювати нові знання.

Не лише нові меблі та нове обладнання створять сучасне обличчя школи. Усі вчителі початкової ланки, англійської мови, фізичної культури та мистецтва пройшли підготовку на платформі МОН Ed-era, при комунальному вищому навчальному закладі «Вінницька академія неперервної освіти» та при управлінні освіти та спорту Козятинської міської ради. До початку нового навчального року вони отримають свідоцтва та електронні сертифікати, які нададуть право викладати в 1х класах.

Тож побажаємо нашим новим учням і їх наставникам впевнено крокувати лабіринтами Нової української школи